2013. október 1., kedd

Egyszerű csokis-kávés krémes süti

Sziasztok!

Megint egy iszonyú egyszerű, könnyen elkészíthető sütit hoztam, tudomány nem kell hozzá, egyszerűen csak remélem, hogy lesz, akinek ihletet ad a dolog, vagy pont kapóra jön, mert kell egy gyors, de finom süti.

Hozzávalók:
- Dr. Oetker kávés-csokoládés krém
- Háztartási keksz
- Vaníliás cukor
- Tortabevonó
- Tej

Dr. Oetker krémet kikevertem, pár perc alatt megvan, 250 ml hideg tejben elkeverjük a port, és ennyi. Leraktam a műanyag tárolóedény alján egy réteg háztartási kekszet, rá egy adag krém, még egy réteg keksz, krém, keksz, krém, kis vaníliás cukor, majd kis tejben felolvasztottam a tortabevonót és ez került a tetejére.
Durván 20 perc alatt kész lett, de lehet hogy még sokat is mondok. Nem kell pepecselni vele, nem lesz sok mosatlan utána, sütni sem kell, és tényleg nagyon hamar kész.




Egyébként ebből a Dr. Oetker porból is van többféle, akár azokkal is meg lehet csinálni, vagy többfélével egy sütin belül, de lehet akár babapiskótával vagy ostyalappal, tortabevonó helyett bármi más díszítés, tényleg csak a képzelet szab határt. :]

Nektek mi a kedvenc párperces sütitek?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!

17 megjegyzés:

  1. Fincsinek tünik. Nem küldesz egy szeleret? ;;) Én háztartási kekszet és különbözö ízü pudingot (vagy csak simát) szoktam ugyanigy rakosgatni egy téglalap alakú láboskába. A családom imádja ês nagyon hamar kész is van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Küldenék! :P
      Olyan is volt még itt, csak kávéval meglocsoltam:
      http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2013/08/egyszeru-kaves-suti.html

      Törlés
  2. Jól néz ki! Szerintem, majd megcsinálom.
    Egy tál aljára babapiskóta, a konzerv gyümölcs levéből rá egy kicsi, hogy szívja meg magát, rá cukrozott tejföl (annyira édesíted, ahogy szereted), gyümölcs (ízlés kérdése) a tetejére. :)

    VálaszTörlés
  3. Nálam a villámgyors süti a mikrós diétás sütike:
    http://pancsipipereasztala.blogspot.hu/2012/05/villamgyors-dietas-suti.html Szuperegyszerű, mert egy műanyag edényben ki lehet keverni és tényleg pár perc alatt készen van (és ha valakit nem zavar, lehet csinálni cukorral és fehér liszttel is)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jól néz ki :) hmmm nyammm

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Küldenék, amúgy tudom, ki vagy, muhaha :D
      (sőt, tudom, hol laksz! :D )

      Törlés
  6. Nem vagyok sütis, de ez istenien finomnak tűnik!!! :)

    Amúgy vár rád egy díj nálam! :)

    VálaszTörlés