2013. szeptember 7., szombat

Rimmel 60 Seconds - 430 - Coralicious II.

Sziasztok!

ITT már láthattátok ezt a lakkot, most sem vittem túlzásba a díszítést, csak 2-2 Avonos virágos körömmatricával dobtam fel, hogy azért ne sima egyszínű legyen csak. :]

Benti fényben:

Vakuval:

Hihetetlen, hogy mennyire nem lehet ezt a lakkot lefényképezni élethűen, hol rikító narancsnak tűnik, hol élénkpirosnak, de higgyétek el, meseszép korall!

Nektek hogy tetszik? Milyen lakkal/mintával látnátok még szívesen ezt a lakkot? Bár a nyár már távozóban, de szerintem nem lehet rossz sötétebb lakkokkal.

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van, és a díszítés is egyszerű, de nagyszerű. Én is szeretek körömmatricákkal díszíteni, ha nagyon sietek. Pár hete csináltam egy másik nagyon egyszerű manit, ahol egy hasonló színű korall lakkot a Lovely narancs-piros Baltic Sand-jével dobtam fel a körömvégeknél... hasonlóan mint a francia manikűr. Nagyon mutatós lett, ahogy rásütött a fény. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú, na arra a lakkra még ácsingózok.. :D
      Ezt meg már mosom le ma, jöhet valami őszies végre :]

      Törlés
  2. Ez a lakk nekem is megvan. Nagyon szeretem a színét. :) Én az essence csillámos fedőlakkjaival szoktam néha feldobni.

    VálaszTörlés