2013. szeptember 22., vasárnap

Red Demons Eyes

Sziasztok!

Bár a pirosas színek nem túl gyakoriak szerintem a szemsminkeknél, a dm-es Manhattan csomagban volt egy pirosas szemhéjpúder, ami eléggé elnyerte a tetszésemet, habár elsőre nagyon ódzkodtam... Ez a 3. smink vele, ami a blogra is kikerül, az elsőt ITT, a másodikat ITT láthattátok már.
És volt egy ilyen című körmös bejegyzés is, azt pedig ITT láthattátok.

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Mivel a piros szín elég feltűnő, ráadásul sötétszürkével párosítottam, mindenképpen világos, visszafogott ajkakat gondoltam hozzá. A Sleek Bad Girl palettából az felső sor első, második és negyedik színét használtam.
És ha már így szóba jött, nincs valakinek valami ötlete a paletta felső sorának pótlására? Látszik, hogy az első négy színt nagyon sokat használtam, ez a négy szemhéjpúder a jolly joker nálam, de csak emiatt nem nagyon akarnék venni egy komplett új palettát.

Nektek hogy tetszik ez a smink?
Hogy álltok a piros színnel a szemen?

Bevallom, nekem a 3 smink közül ez tetszik leginkább, bár ennek lehet, csak az az oka, hogy már nem vágok szomorú kispanda fejet.. :D

És akkor a végére itt is egy vidám kispanda Nektek! :]



Köszönöm a figyelmet, további szép délutánt mindenkinek!

13 megjegyzés:

  1. Szerintem picit jobban egymásba satírozhattad volna a színeket, illetve a széleket is. De hogy valami pozitívumot is mondjak: a szemeid brutálisak, egy sminkes szerintem ölni ilyen modellért. :D Az utolsó kép pedig nagyon szép lett, illetve te vagy nagyon szép rajta.
    A pandácskát köszönjük, iszonyat cuki! :D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az első kép lett a legjobb :) Én még mindig ódzkodok a pirostól a szemem, szerintem azért mert brutális példákat láttam már :D pedig egy kevés piros más színnel valóban jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  3. régen nagyon odavoltam a piros szehéjpuderért. szóval ez a smink nagyon tetszik nekem:)

    VálaszTörlés
  4. nagyon óvatosnak kell lenni a pirossal - szerintem nagyon-nagyon kevés szemhéjon mutat szépen, nem úgy, mintha épp a legdurvább allergia közepén lennénk. A sminked most olyan nem is tudom, tetszik-e...? Igazából az ötlet tetszik, az is, ahogy megvalósítottad, de magamon nem próbálnám ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igazándiból nem nagyon tudom eldönteni, ez jó- e vagy sem.. :]

      Törlés
  5. Jaj, a pandán de jót mosolyogtam :-)

    VálaszTörlés