2013. szeptember 10., kedd

MUA - Undress Me Too smink V.

Sziasztok!

Bár a Bloggertalin már visszaszolgáltattam a palettát Esztinek, még két sminket megörökítettem a múlthétről, az egyiket most meg is mutatom Nektek.

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Őszintén szólva most így fejből meg nem mondom pontosan, melyik termékeket használtam, de szerintem a felső sor 3., 4. és az alsó sor 3. és 4. színét. Mivel nem volt olyan erős a szemem, gondoltam egy kicsit feltűnőbb rúzzsal párosítom.

Nektek hogy tetszik?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!

16 megjegyzés:

  1. Régóta szemeztem már ezzel a palettával, de most már tuti, hogy kell. Nagyon szép lett a sminked. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nekem is egyre inkább fáj rá a fogam :D

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, szerintem ezek állnak neked a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  3. Egyszerü és nagyszerü! Kell ennél több? :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép smink lett, a natúr sminkhez jól áll a feltűnő rúzs :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól sikerült a többihez hasonlóan. Neked pedig mind a natúr, mind az erőteljesebb smink jól áll. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm :]
      Azért a szombati smink is vele készült, egy amolyan búcsúsmink :D

      Törlés