2013. szeptember 24., kedd

Astor Perfect Stay Gel Shine - 505/303 - Taupe - TESZT

Sziasztok!

Még a nyáron kaptam ezt a lakkot tesztelésre, most már tényleg ráfekszem a témára, de sajna az "utálatos" része a blogolásnak nálam a képek válogatása... :D
Na de mivel jön az ősz, így egyből erre a lakkra gondoltam, mivel ki kipróbáltam, és kezd aktuális lenni a szín is.


Csomagolás: Lapos, alul lekerekített üvegcsében van, kézhez áll, viszont helytakarékosság szempontjából nem ez a kedvenc üvegem. Bár aki dobozban tárolja, annak annyiból jó lehet, hogy a vékony kupak miatt a szín felülről is látszik.
Elől semmi plusz info, semmi csicsa, letisztult arany felirat a megnevezéssel, a kupakon pedig matrica jelzi az új ecsetet.


A hátulján található matricán vannak az információk, pontos leírás, összetevők, vonalkód, stb.

Kupak: Az alja kicsit szélesebb, a teteje felé vékonyodik, elég kézreálló, kényelmes fogni.



Ecset: "SalonPro" ecset, vastag, ilyen nagyjából lekerekített végű. Eleinte ezzel is fura volt lakkozni, de aztán megszoktam, érdekes, de szerencsére rugalmasak az ecset szálai.



Nyak: Az üveghez képest nem tűnik túl nagynak, de ha csak a nyakat nézem, úgy már igen. Viszont mivel elég széles az ecset, kell is neki ekkora lyuk.

Tartalom: 12 ml

Ár: 1479 Ft

Beszerezhetőség: Drogériák, webshopok

Állag: Viszonylag sűrű, amin nem lepődtem meg, hiszen ITT írtam is róla, zselés hatást ígér.

Száradás: Átlagosnak mondanám, bár mivel mostanában általában a gyorsan száradó lakkok után nyúltam, kissé hosszúnak tűnt a száradási ideje, de belegondolva, hogy 10-12 perc alatt már száraz a második réteg is, annyira nem tűnik vészesnek.

Szín, pigmentáltság: Egy rétegben való tökéletes fedést ígér, azt kell mondja, hogy egy réteg nem elég - szerintem semmilyen lakkból! -, viszont két réteggel már tényleg szép a fedése. Maga a szín egyébként egy szép, kissé szürkés barna, taupe szín, nekem nagyon tetszik, ezért is örültem, hogy ezt kaptam. :]
Egyébként a zselés hatás megvan, ez mindenképpen plusz pont részemről, szép fényes a finise.


Tartósság: 10 napos tartósságot ígér alap- és fedőlakk nélkül, amiben őszintén nem hittem, és amúgy is mindig használok alap- és fedőlakkot is, így bírta nálam 6 napig, ami nem rossz, de azért nem 10 nap.

Felkenve ITT láthattátok már.

Összességében én azt mondom, nagyon szeretem ezt a lakkot, de sajna az ára miatt nem az én tárcámnak való, nem a legolcsóbb darab, de ha tehetném, és ha a többi is ilyen jó, tuti betáraznék belőlük.

Nektek mi a véleményetek az új Astor lakkokról? Szeretitek a hasonló színeket? Van esetleg valami ötletetek, hogy milyen színnel/mintával látnátok szívesen?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik.pont ilyen színt vadászok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én régen amennyire nem szerettem a barnát, most 1-2 éve annyira magaménak érzem :]
      Szerintem vannak olcsóbb alternatívái is, bár Nálad azért nem ez a mérvadó ;]

      Törlés
  2. Nagyon szép színe van, imádom ősszel a hasonló szürkés/barnás árnyalatokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kezdek már nagyon a sötétebb színek felé kacsintgatni :]

      Törlés
  3. még nem próbáltam új astor ,vagy egyáltalán a márka lakkjait, mert szerintem is túl magas az ára, de elég meggyőző a tartóssága és szép színeik vannak. talán egyszer...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meggyőző, csak ugye ez a 10 napos ígéret sok azért.. :]

      Törlés
  4. Imádom és imádom ezt a színt. Megunhatatlan! :D

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép, ilyen barna MÉG nincs a készletemben. még.. :D

    VálaszTörlés
  6. Szép barna, bár nem hiszem, hogy használnám, ha meg lenne :)

    VálaszTörlés