2013. augusztus 14., szerda

Sunset Beach körmök

Sziasztok!

Több helyen is láttam már ilyesmi körmöket, manikűröket, tavaly is nagyon tetszettek, de eszközök hiányában végül csak szomorúan mondogattam magamban, hogy mennyire szeretnék én is ilyet. De hétvégén elérkezett az idő, amikor fogtam magam, és nekiálltam, hiszen mióta megvan a pontozó, megállíthatatlan vagyok... :]
A mostani fő inspiráció az új bikinim volt, ami narancs-rózsaszín-lilás átmenetes alapon pálmafás mintával van ellátva.

Természetes fényben:


Vakuval:

Használt lakkok:

Sorban vannak a lakkok, egy réteg 24/7 alaplakkra kentem egy réteget az essence lakkból, majd szivaccsal átmenetet csináltam a következő 3 lakkal, fekete lakkal és pontozóval megcsináltam a mintát, végül pedig került rá egy réteg btgn fedőlakk.

Nektek hogy tetszik? Csináltatok már pálmafás manikűrt?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

19 megjegyzés:

  1. nagyon szuper lett.
    én még nem csináltam ideje lenne nekiállni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Mondjuk a Tiéd nyilván jobban fog sikerülni... :P

      Törlés
  2. Nagyon tetszik! Még én se csináltam,de ezt lehet kipróbálom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nem nehéz amúgy szerintem, bár van pálmafás nyomdám is, tesóm lánya kérdezte, hogy mért nem azzal csináltam, teljesen el is felejtettem, hogy van olyanom... :]

      Törlés
  3. De cuki lett! Nekem is tetszenek az ilyen körmök! :) Listás!

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. És most kiderül milyen öreg vagyok, de régen, még ált sulis koromban volt egy sorozat, aminek ez volt a címe és azt úúúgy szerettem :)

      Törlés
    2. Köszike :]
      Jajjj bakker, tééényleg, azt én is mindig néztem :D

      Törlés
  5. Nagyon szupi lett! =) Én többször is készítettem már hasonló manikűrt, annyira tetszik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, szerintem nekem sem ez volt az utolsó :P
      Amúgy olyan vicces, amikor valaki közli, hogy hát nekem aztán sok időm meg türelmem van, hogy ilyennel pepecselek, hát nem volt az egész egy óra.

      Törlés
  6. Csodás lett! *.* Olyan ügyes vagy, több körmös bejegyzést kellene csinálnod!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kedves vagy, köszi :]
      Néha már így is soknak érzem, hogy ennyi a körmös bejegyzés pedig :$

      Törlés
  7. szép lett ^^ legjobban az a körmöd tetszik, amin két pálmafa van, mert azon olyan, mintha szív lenne ^^

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Jé, most, hogy mondod, kicsit tényleg olyan :]

      Törlés