2013. augusztus 19., hétfő

Sigma ecsetek - vélemény

Sziasztok!

Én is azon szerencsések közé kerültem, akiket a Sigma cég felkeresett, hogy lenne-e kedvem kipróbálni egy terméküket. Természetesen repestem az örömtől, és azonnal igent mondtam, elég hamar meg is érkezett a kis csomag, pár mail váltás és pár nap elteltével már a kezemben foghattam.
Egy ecsetet vártam, ezért furcsállottam is a dobozka méretét, aztán azt kibontva már megértettem, miért.

Azt hiszem, tesztet és véleményt talán ecsetről a "legnehezebb" írni/mondani, ezért most nem szedtem kis pontokra, csak összefoglalom pár mondatban a véleményemet.

A doboz tartalma:

E25 Blending Brush:

Ez a kisméretű ecset ilyen kis reklámpapírban és fóliában érkezett, utazó méretű, engem igazából ez nem nagyon zavart sose, hogy hosszú vagy rövid a nyele egy ecsetnek, elvagyok mindkettővel.



Nem rossz, a szőre nagyon finom puha, viszont én picit nagynak érzem az ecset fejét, ez nem jelenti, hogy nem lehet dolgozni vele, csak részemről elég lenne olyan háromnegyed ekkora szálakkal. Illetve ez is olyan, mint minden más, ha megszokja az ember, akkor már a másik lesz a fura.. :]
Hullani nem hullott szerencsére sem mosás előtt, sem mosásnál, és azóta sem. A szőre egyébként nagyon finom, puha, volt már, hogy kicsit "bökött" az ecset, szerencsére ennél ilyen nincsen.
Összességében azt tudnám mondani, hogy nem érzem elengedhetetlen darabnak, de kezdem egyre jobban szeretni. A Sigma webshopban megrendelhető a teljes méretű ecset 10 dollárért, ami ha a minőséget vesszük, megéri.

F80 - Flat Kabuki:

Ilyen kis aranyos papírdobozban érkezik, általában ki szoktam dobni a dobozokat, de ennél nem volt szívem.. :]


Az első nagy pozitívum, hogy volt a szőr részén egy ilyen kis műanyag védő, ezt sem dobtam ki, mert ha utazáshoz magával vinné az ember, nagyon hasznos lehet, megvédi az ecset szőrét.


Mivel ez egy alapozóecset, de én azt nem használok általában, csak BB krémet, kipróbáltam alapozóval és BB-vel is, mindkettőt nagyon könnyen és szépen el lehet dolgozni vele, a végeredmény nagyon természetes, és erre is igaz, hogy valami iszonyatosan puha a szőre, egyébként eléggé tömött is. Az egyetlen, amit nagyon sajnálok, hogy a szőr vége fehér, és ezt szépen be is fogja a BB krém/alapozó, és elég nehéz kimosni, ez mondjuk nem akadályoz semmiben, csak olyan szép új korában, hogy azért picit sajnálom..
Ennek viszont az első mosásnál picit hullott a szőre, abszolút nem volt vészes, nem látványos, de gondoltam biztos, ami biztos, megemlítem azért.
Ami "elrettenthet" minket, az az ára lehet, 18 dollárba kerül, de egyébként minden hónapban van 10%-os kedvezményes kuponkód, illetve a szállítási költség sem a legolcsóbb sajnos. ITT megrendelhető egyébként.


Az e havi kód:
WB_10_300x25013

Nektek van Sigma ecsetetek? Ha igen, milyenek, hogy vagytok velük megelégedve? (Meg sem kérdezem inkább, hogy ha nincsen, szeretnétek- e, mert azt hiszem, egyértelmű, hogy igen.. :] )

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Mit megadnék azért, hogy kipróbálhassam ezeket! :( Nagyon szerencsés vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát gondolom, nekem is nagy élmény :]

      Törlés
  2. Nekem is megvan az F80, nagyon szeretem. De a "párját" még jobban, az F84-et. :) A legjobb pirosítóecset, amit használtam. :)

    Itt írtam róluk:
    http://sminktukor.blogspot.hu/2013/06/kedvenc-ecseteim-arcra-sigma-f80-sigma.html

    VálaszTörlés
  3. Azt tudod, hogy én hogy jártam a Sigma-val, szóval irigykedem :) Én most elvagyok az ebay-es nagy ecsetkészlettel, bár valószínű veszek még szemre való Essence ecseteket, azok váltak be legjobban. Az ebay készletemben hasonló satírozó van, mint az E25, tényleg szokni kell a méretét, de imádni fogod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom :(
      Én is elvoltam azokkal, amik vannak, de hát azért érezni a különbséget... ;]

      Törlés
  4. Nagyon mázlista vagy,hogy van két Sigma ecseted is. :)
    Kicsit irigyellek én is elfogadnám az összes ecsetüket. :D
    Sok jót olvastam róluk s bár drágák szerintem érdemes rá beruházni ,ha valaki egy-egy jobb ecsetre vágyik.
    Én most a Mineral Beautynál kapható ecsetekhez hasonlókat néztem ki elfogadható áron,mert jó alapozó ecsetet keresek.
    www.naturkozmetikumok.eu/webaruhaz

    VálaszTörlés
  5. Van pár Sigma ecsetem, amiket te kaptál azok pont megvannak. A satírozó ecsetet hosszú évek óta nyúzom és imádom! Komolyan mondom, hogy a legjobb ecsetem. Az F80 is egy valóra vált álom volt számomra, én kicsit viccesen, de pirosításra használom leggyakrabban. Komolyan mondom pár pillanat alatt helyre rakja az arcom.
    Az alapozó ecset (f60) se rossz, de hétköznapokon nincs időm használni. Aztán még van két szemre való ecsetkém e45 satírozó és az e50 széles nagy ecset.
    Én a hálaadás napi ingyenes szállítás keretén belül rendeltem az utóbbi kettőt. Jelenleg is arra gyúrok majd. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez úgy megnyugtat amúgy sokszor, hogy nem csak én vagyok úgy, hogy másra (is) használok 1-1 ecsetet, nem csak amire kell :D

      Törlés