2013. augusztus 27., kedd

Pénteki Zöld Smink

Sziasztok!

Pénteken reggel még nem tudtam, mit veszek fel és milyen sminkem lesz, egy volt biztos, hogy melyik nyaklánchoz passzintom a dolgokat. Bia nyerte, de mivel nagyon nem az Ő stílusa, az enyém meg annál inkább, olyan édes volt, hogy nekem adta. :]
Aztán viszonylag hamar döntöttem, ezt láthatjátok most.

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Nem olyan extra smink, hasonlót már láthattatok is, más rúzzsal, de szerintem nagyon illett a lánchoz. :]

Nektek hogy tetszik? Szoktatok ékszerhez öltözni/sminkelni? Vagy inkább a sminkhez választjátok a ruhát és kiegészítőt?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép visszafogott smink lett! :-)
    Nem szoktam zöld sminket csinálni, de lehet hogy ennyi zöldet még én is bevállalnék :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Szerintem még mindig jól állna Neked a zöld.. :]

      Törlés
  2. jajj ahogy elolvastam a címet, megijedtem hogy már péntek van. :D:D:D
    egyébként nagyon szép lett ez a smink is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja nem, de a héten ezek szerint mindenki bezavarodott, anyum tegnap meg akart róla győzni hogy szerda van :D

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, szeretem a zöldet! :) Én ma lila-zöld alkalmi sminket csináltam, ha gondoljátok, nézzétek meg: http://puderpuffni.blogspot.hu/2013/08/esti-smink-ibolya-mezo.html

    VálaszTörlés
  4. Csodás a smink, imádom a zöldet, a nyaklánc meg egy álom *-*

    VálaszTörlés