2013. augusztus 24., szombat

Paddy &The Rats Margaréta

Sziasztok!

Kezdeném egy mini élménybeszámolóval, aztán bele is csapnék a lecsóba.
Először is másfél év alatt most volt az első alkalom, hogy nem dolgoztam annyira előre a blogon, és 4 napig nem volt bejegyzés. Roppant fura érzés, főként hogy általában legalább napi 1, de volt, hogy 2-3 bejegyzés kikerült, eléggé el vagyok maradva, de most döbbentem rá, hogy vége a nyárnak, és próbáltam kihasználni még a helyzetet, nem pedig a gép előtt ülni. :]
Így esett, hogy újra meglátogattam a KirályságosKirálylányBiát, és elmentünk megint Paddy koncertre is. :]
Hétfőn mentem, és szerdáig Nála voltam, majd szerdán az unokatesómnál aludtam még egyet, így csütörtökön jöttem csak haza, azóta meg még nem álltam vissza a régi kerékvágásba, de most már rajta leszek! :]

Na, ennyi a rizsa, a lényeg, hogy a koncertre való rákészülésnél elkapott  az alkotási vágy, és ez lett belőle:



Sok-sok pockány meg lóhere meg kobold meg minden ilyen jóság, nem mondom, hogy nagyon ügyes voltam, de igazán jól elszórakoztattam magam vele egy pár órán át... :]

Nektek hogy tetszik? Ti szeretitek a patkányokat?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét mindenkinek, igyekszem ma még egy bejegyzést összedobni. ;]

9 megjegyzés:

  1. nagyon jók lettek! :) jó újra látni, már kezdtem elgondolkodni, hogy vajon mi lehet veled.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek!! tetszik a pockány, kobold,lóhere :D :D
    Jó kis pihenésed volt, biztos kipihented magad!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Hát pihenni a héten nem nagyon pihentem, eléggé megviselt a fejem is, de remélem, holnapra már normalizálódok :D

      Törlés
  3. Ezek nagyon édesek :) Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Mondjuk a lóherékkel megszenvedtem eleinte :D

      Törlés
  4. CUkik lettek. :D
    Paddy koncerten eddih talán egyszer voltam, akkor is csak talán 1-2 szám erejéig, de a régi együttesüket imádtam, a Disco Expresst. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Hú, nekem most ilyen hatalmas kedvencek már egy ideje, egyszerűen elmondani nem tudom, mennyire szeretem a zenét is, hát még a koncertes élmények, remélem, nagyon sok koncin ott leszek még :]

      Törlés