2013. augusztus 13., kedd

MUA - Undress Me Too smink III.

Sziasztok!

Mivel tegnap - legalábbis még reggel... - nem volt annyira tikkasztó hőség, gondoltam ismét Eszti palettáját használom, ha már nemsokára adhatom vissza a kicsikét, élvezzük ki egymás társaságát... :D
Ennek eredményét láthatjátok most, lehet, hogy tényleg meg kell majd verekdnie érte, hogy visszakapja... :P

Természetes fényben:


Vakuval a szemem, csak a színek miatt.. :

Természetes fényben:

A felső sor 1. és 6., az alsó sor 2. és 4. színét használtam a palettából.

Nektek hogy tetszik? Milyen színkombinációkat látnátok még? Várom az ötleteket! :]

Köszönöm a figyelmet, szép napot mindenkinek!

10 megjegyzés:

  1. szép smink lett!! lovely bb krémet én is használok, szeretem.

    VálaszTörlés
  2. Én már előre félek, mi lesz a bloggertalin :D Szerintem viszek egy kis kloroformot, vagy leszedállak valamivel, ha vissza akarom kapni a palettát :) A smink nagyon jó egyébként, tetszik :) Meg a nyakláncod is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeem, visszaadom ám, csak húzlak kicsit :P
      De azért örülök, hogy tetszik, a láncot meg, köszi :P

      Törlés
  3. A nyakláncod nagyon jó, a smink is kellemes! :)

    VálaszTörlés
  4. mivel van befestve a hajad? nagyon jó a színe:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Kin 5.67-es festék :]

      Törlés
    2. Ha Kin-t használsz, akkor megyek hozzád festetni :) Az egyetlen márka, ami teljesen kompatibilis a hajammal.

      Törlés