2013. augusztus 12., hétfő

Miss Sporty + Kiko

Sziasztok!

Eszti nagyon belelát a fejembe, még nem is olvastam, mikor írta, hogy a Kiko lakkot is megnézné nyomdázással, amikor én nekiálltam ennek a lakkozásnak... :]

Természetes fényben:

Napfényben:

Vakuval:

Sajnos a nyomda annyira nem látszik, mint reméltem, és erre szoktam azt mondani, hogy csak akkor látom, ha nagyon akarom, de mások szerint látszik, amennyire kell. :]

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a türkizes színekkel?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. gyönyörű nagyon az alapszín *.*

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, magában is nagyon szép, hát még az essence Choose Me!-jával :]

      Törlés

  2. A szín nagyon szép, én látom a csillagokat is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor csak én nem voltam most valami elégedett :P

      Törlés
  3. Szép az alapszín, a csillagokkal meg igazán tengeres-nyárias mani lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jé, ebbe bele sem gondoltam, a rózsaszín moyra holoval kellett volna pár csillag.. na most beindítottad a fogaskerekeimet... :P

      Törlés
  4. pont ideális most ez a csillagos mani. nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Újra ideális, itt szombaton jó hideg volt, bár felőlem maradhatott is volna a hűvös idő... :]

      Törlés
  5. KösziKösziKöszi!!!
    El tudnám képzelni mind a két lakkot ezüst, vagy holo (nfu ;)) nyomdázással, full körmös mintával is. Tessék, újabb feladat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értettem góré! :D
      de most sokkal jobb a körmöm, ezt egy ideig (míg nem muszáj) le nem mosom! :D

      Törlés