2013. augusztus 11., vasárnap

Manikűrvadász - 3. forduló

Sziasztok!

Kicsit késve, de csak kikerül ez a bejegyzés is, totál abban a hitben voltam, hogy 18-án kell kitenni, de most vettem észre, hogy nem, hanem ma, szóval elnézést a kis csúszásért, a meleg visszatért, és az agyam bánja a dolgot... :]

Réka manikűrjei között mazsolázgattam, és kb 2 perc után megláttam azt, amiről tudtam, hogy azt fogom megcsinálni, még aznap meg is csináltam, szóval már régóta várakoznak a képek.
Nem lett pont ugyanolyan, de Réka a körmös kihívásra készítette t  manikűrt, ami fekete-fehér volt, Ő használt szürkét is, én ennek hiányában csak az előbb említett két színből hoztam össze.




Nekem egyébként tetszett ez a köröm, elég sokáig fent is hagytam, az egyetlen bajom az volt csak, hogy hajmosásnál a vörös megfogta, így elég hamar némi rózsaszínes beütése lett, de végül is úgy sem volt rossz.


Az eredeti manikűr:


Nektek hogy tetszik?
Hogy álltok a fekete-fehér manikűrökkel?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes estét, nézzétek meg a többiek munkáit is!

14 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Reméltem, mert Te élőben is megdicsérted :P

      Törlés
    2. Jaja, pedig csak a bejegyzés után fél órával esett le, hogy ez volt az :D

      Törlés
  2. Nagyon szupi lett! Ezt a manit már én is régóta nézegetem. :D

    VálaszTörlés
  3. Szép lett :) Örülök, hogy ezt a manit választottad :) (Bár a képen látható manit nem én csináltam, hanem én is abból inspirálódtam :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, basszus, most nézem, hogy tényleg annyira siettem, hogy rossz képet tettem be, mindjárt korrigálom a dolgot :P

      Törlés