2013. augusztus 10., szombat

Kánikula smink

Sziasztok!

Mondanám, hogy kibírhatatlan ez a meleg, de szerencsére eddig kibírtam, bár gyűlölöm, előbb elvagyok -10 fokban, mint 30 fok felett, sajna a hőmérséklet nem kívánságműsor, és sokszor lenne kedvem inkább egész nap fetrengeni, úgy vagyok vele, hogy amíg csinálok valamit, legalább lefoglal és nem azon nyafizok, hogy meleg van.
Viszont a sminkeléshez ilyenkor nem hogy nem sok kedvem van, sok értelmét sem látom, hisz amúgy is nagyon meleg van, hát még egy fodrászatban, ezért vagy csak BB krémet + pirosítót + spirált + rúzst használok, vagy ezeket és tusvonalat. Ha utóbbi mellett döntök, most nagy kedvencem a fekete ezüsttel, amit ITT már mutattam is Nektek. Ez a smink is nagyon hasonló, de itt a MUA Shade 14 rúzst használtam.

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Nektek hogy tetszik? Hogyan sminkeltek ebben a nagy melegben?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

4 megjegyzés:

  1. Tiszta hűsítő hangulata van ennek a sminknek! :D
    Nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  2. szerintem is nagyon szép lett.itt "csak" 40 fok volt egész héten :D ááá én nem is sminkelem magam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, itt most jött e lehűlés, iszonyatosan élvezem... :]

      Törlés