2013. augusztus 7., szerda

Holonyomdás körmök

Sziasztok!

Bár a tesztekkel nagyon el vagyok maradva, igyekszem majd azokat is írni szépen sorban, egyelőre szerencsére elég sok program is volt, illetve annyira sokat nincs idegzetem a gép előtt ülni ilyen melegben, meg persze nagyon sminkelni sem napközben, így megint lakkos bejegyzés jön, remélem nem bánjátok.

A két nagy szerelem találkozása ez, az A-England Dragonját használtam alapnak és erre nyomdáztam az egyik essence lemezről az Nfu Oh 61-es csodájával.
Sajna természetes fényben nem készült róla kép, de a vakus képeken szerintem amúgy is jobban visszaadja az ilyen manikűr a mintát és a színt, én nagyon imádtam, most mostam le, de fájó szívvel tettem, szombat óta ez volt fent, ami elég ritka mostanában, hogy ilyen sokáig egyféle legyen a körmöm. :]



Szóval most kivételesen elégedett voltam a végeredménnyel, és nem mondom, hogy nem életem műve, mert ezt most tényleg jól kitaláltam szerintem, és tényleg úgy sajnáltam lemosni.. :(

Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

22 megjegyzés:

  1. hűűű, ez nem semmi, nem is gondoltam volna hogy így illik a holo lakkhoz a körömnyomda :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak remélni mertem, de szerencsére jó vége lett :]

      Törlés
  2. Szuper lett nagyon szép a minta és a szín is jól illik hozzá! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez megint telibe talált :) Megnéznék egy olyat is, ami mondjuk a Kiko Peacock Green közreműködésével készül. Csak.Mert.Szerelmes.Vagyok.Abba.A.Lakkba :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus, most olvasom a kommentet, és épp most készül az a manikűr, amit írtál... A miss sporty türkiz lakkjára akarok vele nyomdázni.. :D

      Törlés
    2. Hát ezt úgy híjják, hogy gondolatolvasás :D Na, azzal is nagyon szuper lesz szerintem!

      Törlés
  4. Jaj nagyon szupi lett! Isteniek ezek a holo lakkok! =)

    VálaszTörlés