2013. augusztus 28., szerda

Egyszerű kávés süti

Sziasztok!

Már két hete, hogy készülök megírni ezt a sütireceptet, bár ez talán kicsit túlzás rá, na mindegy, gondolom nem meglepő, hogy a nyár végét kétségbeesetten próbáltam/próbálom még kiélvezni, ezért a nagy elmaradás.

Igazából ez úgy nézett ki, hogy nagyon ettem volna valami édeset, de nem pudingot, nem csokit, nem fagyit, nem ilyen snassz valamit, hanem egy olyat, amivel én pepecselek kicsit. Körbenéztem, mi van itthon... Volt háztartási keksz, vanília puding, aztán beindultak a fogaskerekek.. A keksz jó, a puding jó, a kettő együtt biztos finom, meg a kávé is..
Egy műanyag tálkába elkezdtem lerakni egy sorban a kekszet, ezt meglocsoltam főtt kávéval, majd erre jött egy réteg puding, és ezt addig csináltam, míg volt puding, az lett az utolsó réteg, arra ment még egy kis fahéj. Ezt az egészet betettem pár órára a hűtőbe, és igazából ennyi.
Szóval ez ilyen lustáknak való sütike, de higgyétek el, isteni finom!
És szerencsére még időben készült kép is róla:


Ti is szoktatok így magatoktól nekiállni sütit csinálni? Ha igen, jól szokott sikerülni?
Van ilyen rapid sütireceptetek, amit nagyon szerettek?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

15 megjegyzés:

  1. Nanáhogy szoktam :) mármint csak úgy nekiállni sütit készíteni, aztán lesz valami. Rapid sütinek nálam mindig a babapiskóta+valami krém (tejfölös-tejszínes, joghurtos-tejszínes) kombó a nyerő :) Ez a kávés-kekszes süti/hüti nagyon fini lehet^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Babapiskótával is meg lehet ugyanezt is csinálni, pici maradt belőle amúgy, de csak mert nem volt, aki megegye :D

      Törlés
  2. Én a Hogyan legyek jó nő? videók között találtam régebben egy hasonlót, puding helyett lekváros tejfölt rakott rá, kávé nem volt benne. Azt hiszem talán Szabi szeletnek hívta, vagy valami hasonló. Párszor próbáltam, tényleg nagyon jó, a tejföltől annyira felpuhul a keksz, hogy olyan mintha piskóta lenne. Amúgy jobban szeretek olyanokat csinálni, amiket sütni kell, főleg muffint gyártok, de azt ipari mennyiségben :D Talán ezért híztam 6 kilót a nyáron? ^^
    puderpuffni.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, az is nagyon jól hangzik, majd kipróbálom! :]

      Törlés
  3. Úristen ez nagyon jó lehet :O Holnap csinálok én is, van hozzá itthon minden :) Köszi a receptet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, ha kipróbálod, remélem ízleni fog :]

      Törlés
  4. Imádom az egyszerű édességeket, bár most ugye, sütiklubozunk szerdánként.
    Amúgy a kedvenc ilyenem, amikor kekszet vagy babapiskótát teszel a tál aljára. Felöntöd a konzev gyümölcs levével (vagy gyümölcslével), hogy kicsit megszívja magát. Rá egy nagy pohár tejfölt teszel, amit beédesítesz annyira, amennyire szeretnéd, és a tetejére gyümölcsöt teszel, amilyet szeretnél. Amolyan hamis tiramisu. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juujj, ez is de jól hangzik, ha lesz még olyan gyümis jóidő, kipróbálom :]

      Törlés
  5. Babapiskótát szoktam rétegezni vaníliapudinggal, gyümölcsökkel és tejszínhabbal, egyszer csináltam Manner mogyorós ostyával,pudinggal és csokiöntettel is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen a Manneres nálam ilyen ízorgia lett volna szerintem :O

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Ennek örülök, bár gondolom nem annyira a kép alapján, tipikus Klau-süti, gusztustalan, de iszonyú finom :P

      Törlés
  7. Guszta lett. :D Én is nagy kísérletező vagyok, ha sütiről van szó. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És imádom, az ilyen sütést nem igénylő nyalánkságokat, mert ezeket el sem leeht rontani. :D

      Törlés
    2. Nekem is most megint beindult a fantáziám :]

      Törlés