2013. augusztus 28., szerda

Black&Gold

Sziasztok!

Picit "csalás" ez a manikűr, mert Biánál kitaláltam, hogy milyen legyen a körmöm, de hát nem nagyon jött össze, aztán jött a hiszti, hogy "De Biaaa, nemjóóó, lemosooom", aztán mondta, hogy majd Ő megjavítja... :D
És hát tud valamit a csaj, na..

Sajna csak egy fotó lett jó, de iszonyatosan sajnáltam lemosni, nagyon szerettem. :]


A lakkokat ne kérdezzétek, mik voltak, azt tudom, hogy az arany egy régi essence Colour&Go, a fekete meg Avon, a szegecseket meg Biától kaptam. :]

Hát ez most ilyen kis kurta bejegyzés lett, remélem azért tetszik Nektek a manikűr, innen is köszi Bia a szegecseket, meg a közreműködést! :]

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik a manikűr, jók a szegecsek is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Bia nevében is :]
      A szegecsekről majd azért szeretnék egyszer pár sort írni, ha lesz igény rá :]

      Törlés
  2. Jó lett, szeretem ezt a párosítást én is, de a nyár végén még ragaszkodom a világosabb színekhez :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nekem most sötétkék, elkapott már ez a hangulat :D

      Törlés
  3. szép lett nagyon ^^

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Én ezt ezüstnek látom :D Ennek ellenére nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a fény miatt csalóka, de amúgy tényleg arany volt :P

      Törlés