2013. augusztus 5., hétfő

Black Widow + virág

Sziasztok!

Múlt hét végére már nem sok ötletem volt a lakkozáshoz, vagyis az ötletek, amik lettek volna, több időt igényeltek volna, mint amennyivel rendelkeztem, így jött az ötlet, hogy a fekete holokutyulásomat feldobom az IsaBellánál nyert kis virágos körömmatricával, ennek a végeredményét láthatjátok most. :]

A fekete lakkot használtam két rétegben, majd arra jött egy réteg btgn.

Természetes fényben:


Vakuval:

Nem egy nagy cucc, de még mindig azt mondom, a leggyorsabb díszítés 1-1 matrica vagy pár strassz a körömre, fél perc alatt megvan és bármit feldob. :]

Nektek hogy tetszik?
Szoktatok körömmatricát használni? Hogy álltok a virágmintás körmökkel? 
Milyen most a körmötök?

Köszönöm a figyelmet, mindenkinek szép napot, kellemes hetet, és szépen vigyázzatok magatokra a nagy melegben, innivaló nélkül eszetekbe ne jusson sehová menni! :]

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Két matricából raktam amúgy össze, annyit csaltam :P

      Törlés
  2. Egyszerű és nagyszerű!-Nekem ez a véleményem a matricákról. Szeretem használni őket és a virágokat is. Nekem jelenleg fehér és zöld kombinációs ombre körmöm van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy nekem a pontozós virágok is úgy tetszenek, csak nem mindig van türelmem hozzá.. :]

      Törlés
  3. nekem nagyon tetszik ^^

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés