2013. augusztus 31., szombat

Avon Opal fedőlakk I.

Sziasztok!

Bia egy tüncimünci csaj, ezt eddig is tudtuk, már megint nem bírt magával és meglepett (na jó, megint előre lelőtte a poént :D ) egy Avon Opal fedőlakkal, amit már fel is avattam, az essence colour3 midnight date lakkja fölé használtam 2 rétegben.

Természetes fényben:

Vakuval:

Ez is tipikusan olyan lakk, mint a pelyheske, hogy egyszerűen gyönyörű a képeken, de lehetetlen élethűen lefényképezni, mert élőben még sokkal de sokkal szebb.

Sajna elég hülyén lehet felszedni a kis "szilánkokat" az ecsettel, és én nem voltam túl türelmes, így csak két rétegben felkentem, picit kiálltak, de abszolút nem volt vészes, 4 napot kibírtak munka mellett a körmeimen. 

Nektek hogy tetszik? Meg is vettétek esetleg? Szeretitek az ilyesmi fedőlakkokat?

Közönöm a figyelmet, kellemes napot!

16 megjegyzés:

  1. Én szemezek vele, de még információkat gyűjtök róla egyelőre..:)
    Mindenesetre tényleg nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azon kívül,hogy picit kiállt így elsőre, nem tudok rá rosszat mondani :]

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Bizony, világos lakkon is szép, de sötéten érvényesül igazán :]

      Törlés
  3. Nagyon szépen néz ki így :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, éreztem, hogy kékkel nagyon szép lesz :]

      Törlés
  4. Nagyon jó ez az Avon fedőlakk,már én is gondolkodtam rajta,hogy megveszem.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én magamnak nem akartam, de így, hogy megvan, bánnám, ha nem lenne :D

      Törlés
  5. Most rendeltem az Avontól lakkot, de "miattad" már megint muszáj lesz...:D:D: annyira jól néz ki, sajnos a pelyhest kihagytam és azóta is sírok utána, így ezt nem fogom az már biztos! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajajj, bocsánat, de ezt tuti nem fogod bánni! :P

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Elsőre amúgy a pelyhesre gondoltam, hogy vajon melyik szebb, de nem tudnám megmondani... :D

      Törlés
  7. van ilyen fedőlakkom .tényleg nagyon szuper sötét lakkon-is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Világoson nem néztem még, de hát ismersz ennyire szerinte, hogy ki fogom próbálni! :D

      Törlés