2013. július 24., szerda

Rimmel SalonPro 500 - Peppermint - TESZT

Sziasztok!

Ezt a lakkot még tesztelésre kaptam, mostanában eléggé elmaradtam a tesztek megírásával, de hát ugye jobb később, mint soha.. :]

A körmömön ITT láthattátok már.

Csomagolás: Semmi extra, egyszerű, letisztult kerek üvege van, fekete kerek kupakkal, az elején megtalálható a márka, a fajta és a szám, illetve a név.



A hátulján pedig a további információk.


Kupak: Azon kívül, hogy a kupak teteje nem teljesen egyenes, hanem kicsit ferde, megtalálható rajta a Rimmel márkajelzése, egy korona, nekem ez nagyon tetszik.


Ecset: Lapos, kissé lekerekített, viszonylag vastagnak mondható ecsete van, ami elsőre bár kicsit fura volt, én egészen hamar megszoktam, nem nehéz használni.



Nyak: Az ecsethez szerintem kell ekkora nyak, sőt talán egy leheletnyivel nagyobb is lehetne, de így is jól használható végül is a lakk.



Tartalom: 12 ml

Ár: Kb 1200 Ft

Állag: Ez érdekes, mert szerintem egy kicsit sűrűbb, de nem olyan besűrűsödött lakk érzésű, inkább csak mintha "erősebb" lenne.

Száradás: Szerencsére elég hamar megszárad, két réteget használok, mire a másik kezemen végzek a lakkozással, az előzőre mehet is a második réteg.

Szín, pigmentáltság: A színe számomra picit meghatározhatatlan, mert kékesebb beütésű, mint amit én mentának mondanék, de ettől függetlenül tetszik, kellemes szín, és már egy rétegben is elég szép, de azért a tökéletes fedéshez kell a második réteg is.



Tartósság: Nálam itt vérzett el a lakk, ha jól emlékszem, 5 napon át bírta fedőlakkal, jó bírta volna még, de már elkezdett kopni a körömvégeken... Ez nem lenne rossz teljesítmény egyébként, ha nem 10 napon át tartó tökéletes körmöket ígért volna.

A tartósság és a nem túl olcsó ár miatt én azt mondom, bár megszerettem ezt a lakkot, én nem adnék ki érte ennyit, mert kevesebb, mint feleennyiért lehet már szerintem hasonlóan jó minőségű lakkot venni, persze itt a márkanevet kell megfizetni gondolom.

Nektek van Rimmel SalonPro körömlakkotok? Ha igen, mi a véleményetek róla, szeretitek? Mennyire tartós? Ha nem, szeretnétek beszerezni?
Szeretitek a menta lakkokat? Ha igen, melyik a kedvencetek?


Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

12 megjegyzés:

  1. nagyon szép a színe, de még mindig kicsit drágának tartom. :) talán egyszer nem fog számítani, és minden szépséget megvehetek majd, amit kinézek. csak használni is tudjam! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ezért is írtam, hogy az árával van gondom :S

      Törlés
  2. annyira tetszik a színe, mint a kupakon a kicsi korona:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Az az igazság, hogy engem ezek a lakkok nagyon nem fogtak meg. Ahogy nézegettem a régi Rimmel lakkok kaptak új csomagolást.... szóval nem. Nem is áll szándékomba beszerezni.
    Ha már menta akkor az elf mentalakkja az amit használgatni szoktam, bár nekem ahhoz is kell egy hangulat. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira én sem vagyok oda érte, de egész kis kellemes, viszont nekem egy elf lakkom van csak, de az eléggé haldoklik fél év után :S

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Annyira nem az én színem amúgy, de lehet, ha még barnulok kicsit, jobban mutat majd :]

      Törlés