2013. július 5., péntek

Pénteki kedvencek - Rancid

Sziasztok!

Mára is zenét hoztam, méghozzá tinikorom egyik nagy kedvencét, a Rancid-et, még menő pólóm is volt, amit kicsit átalakítottam, és úgy hordtam, hogy alatta fekete top vagy trikó volt, nem tudom azóta hová lett ez a póló, de nagyon sajnálom.. :(



Na de nem is ez a lényeg, mutatom a pár örök kedvencet tőlük. :]

Fall Back Down:

Azt hiszem talán ez áll a legeslegközelebb a szívemhez.. :]

Time Bomb:

Ruby Soho:

Roots Radicals:

Radio:

Ez lenne úgy az öt nagy kedvenc, de a többi számuk is elég közel áll a szívemhez, nem tudom egyébként, mi van velem mostanában, de megint elég sokat hallgatom az ilyen 6-8 évvel ezelőtti nagy kedvenceket. :]

Ti ismeritek az együttes zenéit? Ha igen, szeretitek? Mennyire áll Hozzátok közel az ilyen stílusú zene?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

14 megjegyzés:

  1. Time Bomb -atyaég, rongyosra hallgattuk :D Mostanában egyébként én is inkább a régi kedvenceimet preferálom. Csak nem öregszem? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, de most, hogy így belegondoltam, nem lehet, hogy a nyár miatt jött ránk? :D

      Törlés
  2. Tyűű én is nagyon régen hallgattam, bár csak 1-2 számukat. De jól állt neked ez a stílus, jó az a póló ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár a ruhákból "kinőttem" (pedig még 19 évesen azt mondta a tesóm, hogy szerinte már sosem fogom kinőni, mondjuk egy részem még mindig imádja, tornacipő, stb... :D), de a mai napig közel áll a szívemhez, zeneileg meg főleg :]

      Törlés
  3. nem ismerem ezeket a zenéket, de ebből nekem csak az első tetszik!

    VálaszTörlés
  4. De jó, újra rácuppant az agyamra a Time Bomb...
    "Black coat, white shoes, black hat, Cadillac
    Yeah, the boy's a time bomb" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne, remélem, akkor kicsit feldob a dolog :P

      Törlés
    2. Idáig egész nap ezt dúdolgattam, bármi mást is hallgattunk... most talán egy kis csend lesz...
      ...
      nem... nem lesz az. :D

      Törlés
    3. Az ilyet utálom, de a jó számoknál nem zavar :P

      Törlés
  5. én keményebbeket hallgatok de nem rossz, bulizós : D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam a "zúzdához" idegösszeomlás közeli állapot kell általában, az ilyenek csak szimplán feldobnak, meg felvidítanak :]

      Törlés