2013. július 2., kedd

Lovely UV Shine lakkok - TESZT

Sziasztok!

Ebből a fajta lakkból négyet kaptam, a 4-es, a 6-os, a 7-es és a 8-as számút, piros, lila, zöld és kék, a képeken ebben a sorrendben láthatóak.
Nem akartam külön négy bejegyzésben megírni róluk a tesztet, mert nagyjából ugyanaz a véleményem róluk.




Csomagolás: A Lovely lakkok új csomagolása nekem nagyon tetszik, jobban, mint az előzőeké, letisztult, elegánsabb külsőt kaptak szerintem, és a kupak is "kényelmesebb" szerintem. 



Elöl csak a kupakon találjuk, hogy melyik termékcsaládhoz tartozik az adott lakk, illetve a Lovely feliratot, hátul található a vonalkód, a lakk száma, illetve a kupakon az információk.



Ecset: Hagyományos, nem lekerekített ecseteket kaptak a lakkok, icipicit lapított, nekem nincs gondom ezzel sem, szerencsére nem túl kemények, könnyű használni őket.



Nyak: Teljesen passzol az üveghez és az ecsethez.

Tartalom: 8 ml

Állag: Mind a négy lakkról elmondható, hogy nincs semmi gond az állagukkal, nekem tetszenek, hajszálvékonyan ugyan nem lehet kenni, de nem is szoktam.

Száradás: Szerencsére nem száradnak lassan, átlagosnak mondanám a száradási idejüket.

Tartósság: Ebben is egyeznek, mindegyik 4 napot bírt a körmömön kopás és pattogás nélkül, 4. nap is csak a körömvégeken volt látható kis kopás, szóval szerintem ha muszáj lenne, 5 napot is kihúznának.

Ár: 350 Ft

Beszerezhetőség: Rossmann



Szín, pigmentáltság:

- Nr 4: Élénk, de nem túl narancsos piros, nekem nagyon megtetszett, két vastagabb, vagy 3 vékonyabb réteg kell belőle, a négy lakk közül talán ez terül legkevésbé, de ez sem vészes.



- Nr 6: Kellemes világos lila, igazi tavaszi, nyári szín szerintem, elég belőle a két réteg, különleges, de nem túl feltűnő szín, könnyen terül a körmökön.



- Nr 7: Ez számomra tipikus "nyári zöld" szín, olyan tengerpartos szerintem, a két réteg ebből is elég, és könnyen terül, igazán különleges szín.



- Nr 8: A többitől eltérően ebben apró kék csillámok vannak, amik a körmön alig láthatóak, ez a szín is nagyon tetszik, bár ugye ez ízlés kérdése, kinek mi tetszik.



Összességében azt mondanám, hogy a négy szín passzol is hozzám, illetve a lakkok állagával is nagyon elégedett vagyok, és a pigmentáltságra, a tartósságra sem lehet panaszom, a piros lakkoknál már megszoktam, hogy kissé átlátszik a körömvégem, így azért nem vonnék le pontot, eléggé megszerettem ezeket a lakkokat.

Nektek van Lovely UV Shine lakkotok? Ha igen, melyikek, mennyire vagytok velük megelégedve?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

11 megjegyzés:

  1. nekem a lila, és a zöld tetszik a legjobban, ezek is állnak neked nagyon jól :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk mindenki azt mondja, hogy a kis fehér bőröm mellett olyan jól mutat a piros, de mostanában nem igazán használtam piros lakkot, ruhákat, szóval visszaszokóban vagyok :P

      Törlés
  2. Óóó, hatoska és heteske ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy azok tetszenek Neked :P

      Törlés
  3. A zöldes tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem a lila es a zöld tetszik a legjobban :) valószínűleg legközelebb nem marad a kosaram nélkülük :))

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet most csemegézni a színek közt, az biztos :]

      Törlés
  5. Mind a négy szín isteni! =) Nagyon szépek.

    VálaszTörlés