2013. július 6., szombat

Little Red Riding Hood

Sziasztok!

A Black Widow lakk kutyulásánál annyira elkapott a hév, hogy egyből rittyentettem egy piros és egy rózsaszín lakkot is, ma a pirosat mutatom meg, ami a Little Red Riding Hood nevet kapta (nyilván, hisz ez a bejegyzés címe.. :D).

Ez nem annyira holo, mint a fekete, de így is nagyon szép, és erősebb napsütésben azért megcsillogtatja a szépségét. :]
Ezt is két rétegben kentem fel, gyorsan szárad, viszont kicsit sűrűbb az állaga, mint amit szeretek.

Természetes fényben:


Vakuval:

Szerintem kellemes kis piros színe van, nem az a "Miss Murder" vérpiros, inkább olyan friss eper szín.

Nektek hogy tetszik?
Melyik lakk tetszik jobban, ez vagy a fekete? Szeretnétek látni a rózsaszín testvérüket is?

Köszönöm a figyelmet, szép napot, kellemes hétvégét!

16 megjegyzés:

  1. Nekem olyan sarkonállónéni-piros, de ez abszolút pozitívum, mert szeretem az olyan színt :) Ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sarkonállónéni-piros :DD
      Köszi :]

      Törlés
    2. Nem akartam felnőtt szavakat használni :D

      Törlés
    3. Nem mered kimondani, nem mered! :P

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszik, kíváncsi lennék a rózsaszínre is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na majd akkor jövőhéten sort kerítek arra is :]

      Törlés
  3. Tényleg nagyon szép színe lett! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, megszenvedtem azért vele, de megérte :]

      Törlés
  4. nagyon tetszik a színe nekem is! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez megnyugtat akkor, hogy nem csak én vagyok elfogult vele :P

      Törlés
  5. Cuki lett, valóban epres :) Én ma készítettem el az első franken lakkomat, ma vagy holnap lesz is a blogon, természetesen pink lett :) Kíváncsi vagyok a Te pink lakkodra is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lepődtem meg a színválasztásodon ;]

      Törlés