2013. július 22., hétfő

Fekete-arany-piros körmök

Sziasztok!

Nem nagyon szoktam különbözőre festeni a körmeimet, de hétvégén mégis úgy döntöttem, kipróbálom, mennyire bírnám elviselni magamon, és egész megtetszett.
A fekete, az arany és a piros színeket kombináltam, illetve a kis csavar annyi benne, hogy az egyik piros sand hatású.

Természetes fényben:

Napfényben:

Vakuval:

Most így belegondolva egyébként ez a fekete-arany nagyon bejön a mutatóujjamon, szóval szerintem ki fogom próbálni úgy is, hogy minden körmömön az van.

Nektek hogy tetszik? Szoktátok ezt a 3 színt együtt használni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

12 megjegyzés:

  1. tetszik! :) a piros lakk milyen márka, név?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a sima piros az a Lovely UV Shine Nr4-es lakk, a másik meg az OPI Mariah :]

      Törlés
  2. Gyönyörű :))

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. tetzsik :) csinos és elegáns! szép estét neked is!

    VálaszTörlés
  4. Uh, nagyon jó lett! Én is csak ritkán festem másmilyenre minden körmöm, pedig nagyon tetszik. Ez most iszonyatosan bejön. =) a fekete arany csillámos a kedvencem. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Én általában azért nem szeretem a körömmatricákat sem, mert zavar, hogy egy irányban állnak, nincs "tükröződve" :D

      Törlés
  5. Nagyon jó lett, tetszik ez a fajta manikűr, szépen összekombináltad a szineket :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett, szerintem jó ez a 3 szín együtt. :)

    VálaszTörlés