2013. július 17., szerda

Dusk Til Dawn smink VI.

Sziasztok!

Ma is a Dusk Til Dawn paletta után nyúltam, hasonló smink már volt, de pont ugyanilyen még nem.
Nagyon nincs mit hozzáfűzni szerintem, gondolom mindenki észrevette, hogy nagyon megszerettem ezt a türkizes színt a palettából.

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

A paletta felső sorának 1., 3. és 6., valamint az alsó sor 3. színét használtam. (És próbáltam mosolyogni, bár szerintem inkább ijesztő a fejem, de remélem, értékelitek a próbálkozásomat.. :P )

Milyen színeket látnátok együtt ebből a palettából még?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

6 megjegyzés:

  1. Első gondolatom: MOSOLYOGSZ!!! ^^

    VálaszTörlés
  2. Nekem is ez volt az első és legfontosabb megfigyelésem :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mondtam, hogy rajta vagyok az ügyön ;]

      Törlés
  3. Ez a smink most nagyon tetszik, de szerintem ne rakj fel vakus képeket. Sokkal szebb vagy (és a smink is) a természetes fényben fotózott képeken.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Előbbinek nagyon örülök, és köszönöm, de nyilván nem azért teszek fel vakus képeket, mert olyan csodaszép vagyok rajta (meg a másikat sem azért), hanem mert sokszor a vakus kép adja ki jobban a színt, illetve a hibák is azon látszanak jobban, amit még nem árt, ha észreveszek, esetleg más vesz észre, és szól, mit rontottam el. :]

      Törlés