2013. július 20., szombat

Arany+szegecs

Sziasztok!

Még múlt héten csináltam ezt a lakkozást, akkor még szép hosszú volt a körmöm (aztán letört, Bia, remélem, érted a célzást!..), de nem igazán volt kedvem cifrázni a dolgot, így az essence - Go Bold! került a körmeimre két rétegben, illetve a Charm Limit világítós lakk 4 rétegben.
Sajnos bár élőben nagyon jól mutatott, és látható volt, hogy foszforeszkál, működik körmön, de a fényképezőgép nagyon nem akart együttműködni. :(
De Mannánál (Nála nyertem egyébként, még egyszer köszi!) remekül látszik, hogy működik azért.

Természetes fényben:

Vakuval:

Nem ez lett életem műve, de egészen tetszett így, hogy csak a gyűrűsujjamon vannak szegecsek, meg hát most a világítós lakk volt az "extra". :]

Nektek hogy tetszik?
Van világítós lakkotok? Ha igen, milyen, mennyire működik? Ha nem, szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

16 megjegyzés:

  1. Értem én, csak lesz... :D :D
    Amúgy a másik világítós lakkot próbáltad már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és tetszik a lakkozás :)

      Törlés
    2. Na kösz :DD
      És kösz, és még nem próbáltam :D

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! :) Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Egy zöld lakkal szerintem nagyon sellős lenne, olyan pikkelyes hatása lenne. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, ez de jó ötlet, most, hogy mondod, tényleg :]

      Törlés
  4. Szívesen. ;)
    egyébként nagyon tetszik a körmöd, csini lett. :) fényképezővel sajnos nekem sem sikerült elkapnom a világító hatását, viszont telefonnal jó képeket tudtam csinálni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Na azzal eszembe sem jutott megpróbálni :P

      Törlés
  5. nagyon tetszik a manikűr ;)
    én is láttam ezeket a világítós lakkokat, de szerintem először a Lovely lakkjával teszek próbát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nekem is arra fájt a fogam, aztán Bia meglepett egy másikkal :P

      Törlés
  6. szuper mani, illenek hozzá a szegecsek :)

    VálaszTörlés
  7. Szép nagyon :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  8. SZupik ezek a szegecsek! =) Jó lett a mani.

    VálaszTörlés