2013. június 22., szombat

Undressed XIII.

Sziasztok!

Amúgy sem kedvelem (rohadtulutálom) ezt a nagy meleget, de a sminkek fényképezése valami borzalmas ilyenkor... Úgyhogy most is a szememet mutatom meg, illetve egy vakus egész arcos képet, mert bár baromi jól állt a bronzosító élőben is és a vakus képeken sem rossz, a természetes fényben készült képeken valami iszonyatos színe volt..


Természetes fényben:


Vakuval:



Használt termékek:

A paletta felső sorjának 2. és 4. és az alsó sor 4. színét használtam. És mellesleg egyre jobban szeretem ezt a rúzst, mostanában elég sokat használom. :] (és a spirál lemaradt, a Maybelline 

Nektek hogy tetszik? Milyen rúzsokat használtok mostanában?
Köszönöm a figyemet, kellemes napot!

18 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges smink ,nagyon jól áll :)))

    VálaszTörlés
  2. jól áll! látom te is összefogtad a hajad, én máshogy mostanában nem is nagyon tudok meglenni :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, utálom de muszáj összefogni mert elviselhetetlen :(

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm :]
      (Mostanában valamiért a spam mappába pakolja a hozzászólásaid :( )

      Törlés
  4. Az eddigi legjobb Undressed sminked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig volt nagyon hasonló, más rúzzsal :P

      Törlés
  5. Ez nagyon szép lett! :D És minden elismerésem, hogy ilyen melegben volt lelkierőd sminkelni. Én a hétvégén messzire elkerültem a sminkcuccaimat. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :]
      Én általában nyáron is sminkelek, ha más nem, legalább BB Krém, egy kis pirosító, tus, rúzs, spirál :]

      Törlés
  6. Szuper lett, tettszik. :)
    Illenek hozzád nagyon az élénk rúzsok. ;)
    Egyetértek Mariannal le a kalappal,hogy ebben kibírhatatlan melegben tudtál sminkelni.
    Én úgy voltam vele,hogy örülök,ha túlélem és nem ájulok el. :)
    Nem szeretek ilyenkor sminkelni,mert úgyis leolvad rólam ,ha mentem valahova akkor egy nagyon pici korrektort használtam,de mást nem.


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Bár még mindig gyakran "félek" az élénkebb rúzsok után nyúlni, de kezdek megbarátkozni velük :]
      Szerencsére sminkkel sem izzadok jobban, mint nélküle, a szememről meg a számról pedig úgysem jön le :]

      Törlés