2013. június 5., szerda

Undressed XI.

Sziasztok!

Ma végre ismét volt egy kis kedvem a sminkeléshez és nem csak a már szokásosnak mondható színekhez, de ismét az Undressed paletta után nyúltam, mert nem igazán volt kedvem a színes sminkhez ebben az időben, de valami kis változatosságot is akartam már.

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

A paletta felső sorjának második és negyedik, valamint az alsó sor 4. színét használtam. (És igen, így laza két és fél hónap után ideért a Maybelline nyeremény spirál... :D )

Nektek hogy tetszik? Milyen színeket használtok mostanában?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét mindenkinek!

14 megjegyzés:

  1. Jó lett, tényleg nagyon jó ez a paletta! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, életem egyik legjobb befektetése volt :D

      Törlés
  2. Nagyon kifinomult, ez jutott róla eszembe. :)
    A szájfény pedig nagyon tetszik, le is esett az állam amikor megnéztem a termék képet; szép kis szín és tök jól áll.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tőled még mindig annyira jól esnek az ilyen dicsérő szavak, köszönöm :]

      Törlés
  3. Hm, csak én látom egészen biztatónak azt a kis félmosolyt és a tekintetet? Csini vagy :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mostanában inkább félelmetesnek mondanám a tekintetem, de örülök, hogy másnak nem ez jut eszébe róla :P
      Köszönöm :]

      Törlés