2013. június 18., kedd

Smink az Avon Femme Fatale palettával

Sziasztok!

Gondolom, senkinek nem meglepő, hogy a szombati zsákmányokból csemegéztem a tegnapi sminkemhez, az Avon Femme Fatale paletta volt az áldozat, na meg a "saját" pirosítom. :]

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Nagyon szép mind a négy szín a palettából, bár nem ez a legszebb smink, amit el tudok képzelni vele, végig akarom próbálgatni, hogy mutat a négy szín együtt, és csak ez a négy szín, a szemzugba került a legvilágosabb szín, az arany a mozgó szemhéj fölé, a mozgó szemhéjra a lilás, és az alsó pillasor alá a sötétzöld, ami egyébként meseszép. :]

Nektek hogy tetszik? Milyen kombinációkban látnátok még sminket ezzel a négy színnel?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik,mint mindig. Nem gondoltam volna hogy ilyen jól pigmentál ez a paletta.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek ezek a színek, várom a további sminkeket vele :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ki is voltam akadva, hogy "ezt ki hozta és mért nem kell neki??" :D

      Törlés
  3. Jó lett :) Nem gondoltam volna, hogy ennyit ki lehet hozni ebből a palettából :) Én a lila-arany, ill. a lila-zöld kombinációval variáltam, a fehéret csak kiemelésre, satírozásra használtam (igen, én voltam az aki vitte :D). A pirosító nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végén még megbánod :P
      Ja, hát azt nyomatom most orrbaszájba :D

      Törlés