2013. június 24., hétfő

Lovely UV Shine - Nr 4 + OPI Mariah Carey - The Impossible

Sziasztok!

Ma a Lovely UV Shine - Nr. 4 lakkot vittem fel egy rétegben, majd erre szintén egy rétegben az OPI Mariah Carey - The Impossible sand lakkja került.
Utóbbi két rétegben nagyon szép, világos piros színt ad ki, de gondoltam kipróbálom, milyen egy piros lakkon, nekem talán még jobban is tetszik, hogy kicsit élénkebb, vadabb piros színt adnak ki így ketten együtt.

Természetes fényben:

Vakuval:

Nektek hogy tetszik? Szeretnétek még más alapszínen is látni ezt az OPI lakkot? Ha igen, milyen színen?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

4 megjegyzés:

  1. kicsit jobban tetszik önmagában, de így meg olyan vadabb, ütősebb! :)
    amúgy jó az új fejléced! rögtön feltűnt, amikor benéztem hozzád ma :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, olyan feltűnőbb, amúgy így nem annyira érdes :P
      A fejlécért meg Hajnit illeti a dicséret, nagyon beletrafált szerintem :]

      Törlés
  2. Gyönyörű :) én meg egy fehéren megnézném :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor legközelebb fehér alappal mutatom majd meg, ez jó ötlet amúgy, nem jutott eszembe eddig :]

      Törlés