2013. június 19., szerda

Lovely Pearl Base Nr 6 + pelyheske

Sziasztok!

A Lovely Pearl Base lakkokból ezt a kék színt kaptam meg, a kaviárral még nem próbáltam, csak margarétán, de a kék lakk nagyon szép magában is. Viszont csak akkor tudtam már lefényképezni, amikor az essence Night In Vegas és a fedőlakk is rákerült, de ígérem, megmutatom még magában is, a gyöngyökkel. :]

Természetes fényben:

Napfényben:

Vakuval:

Élőben még szebb a pelyhes lakkal, napsütésben pedig csak úgy szikrázik. :]

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a kék lakkokkal? És a kaviárgyönggyel?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

8 megjegyzés:

  1. nekem ez nagyon tetszik:) nem hasonlít az I'm bleutifulra?:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nincs meg nekem, de így képek alapján teljesen más, emrt ez mikrocsillámos, abban pedig picit nagyobbak a csillámok. :]

      Törlés
  2. Szép színe van. Én nagyon szeretem a kéket, de inkább a sötétebb, navy blue árnyalatokat vagy a nagyon világosakat.

    http://glitterfingersss.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A matrózkékeket én is imádom, viszont a nagyon világosakat nem, úgy a türkiz és annál sötétebb képes színek jöhetnek. :]

      Törlés
  3. De szép lett! :) Jól mutat rajta a pelyhes fedőlakk.
    A kaviárgyöngyöket még nem próbáltam, de szerintem zavarnának a kis golyók a körmeimen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak amiatt nem merem, hogy ha melóba vagyok, és mosom a hajat, tuti felázik és lejön :(

      Törlés
  4. En szeretem a kék lakkokat. Főleg mostanában
    A kaviárt is csipem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rá kéne szánni magam, hogy rendesen a körmömön is kipróbáljam már :]

      Törlés