2013. június 27., csütörtök

Keddi smink

Sziasztok!

Amennyire nem volt mostanában kedvem kísérletezgetni, a héten úgy megjött a kedvem, remélem, nem bánjátok.
A piros Manhattan szemhéjpúderrel akartam valamit babrálni, de aztán túl sötétnek láttam, így lágyítottam kicsit az összképen.

Természetes fényben:


Vakuval:



Használt termékek:

Az Undressed paletta alsó sorának 5. színét használtam, ami szinte már fekete, ezt világosítottam kicsit a világos essence szemhéjpúderrel. (és persze megint lemaradt valami a képről, most épp az essence I <3 stage szemhéjpúderalap)

Nektek hogy tetszik? Szoktatok piros színt viselni a szemeteken? Milyen színekkel látnátok még szívesen ezt a Manhattan szemhéjpúdert?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Én zsákmányoltam a bloggertalin egy ilyen szemhéjpúdert, egyelőre még nem indította be a fantáziámat, de szeretnék majd alkotni vele valamit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes, nagyon érdekelne, mit hoz ki belőled :P

      Törlés
    2. Hát az "állatot", mi mást :D

      Törlés
  2. Nekem egy Catrice piros szemhéjpúderem van, csak párszor használtam és akkor is csak buliban. Nagyon feltűnő és erős színe van, de azért szeretem, mert nagyon szépen kiemeli a kék szemeimet. :) Mostanában eléggé elhanyagoltam, inkább a natúr színeket részesítem előnyben, de lehet előkapom most, hogy láttam az alkotásod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na helyes, tessék csak alkotgatni! :]
      Nálam így még elmegy hétköznapira, csak annyira sötétszürkével volt már sok.

      Törlés
  3. hű nagyon szép lett, olyan szép sminkeket tudsz csinálni. :)

    VálaszTörlés
  4. nekem eddig ez a kedvencem.mennyire dögös.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó színe van a pirosnak, jó lett nagyon a smink! :)

    VálaszTörlés