2013. június 11., kedd

Kallos Nail Colour 226 Körömlakk - TESZT

Sziasztok!

Ez a lakk is az iparfumeria csomagban volt, a szín nem teljesen olyan, mint számítottam, de ezt a későbbiekben kifejtem.


Csomagolás: Viszonylag alacsony, henger alakú üvegcsében van a lakk, mint láthatjátok Ti is, a kupak is ekkora, fehér műanyag, arany felirattal, ami kicsit talán elegánsabbá teszi az összképet.
Az elején semmi csicsa, semmi felirat, csak a kupakon a Kallos cosmetics felirat.


A hátulján kis matricán találhatóak az apró betűk, amik a termékleírást tartalmazzák, illetve volt rajta egy jó nagy fehér matrica is, ami el is tépődött, ahogy kinyitottam a lakkot, így inkább leszedtem, részemről ez nem tetszik, de nem halok bele.


Az alján is található egy kis címke.


Nyak: Kicsit nagy szerintem az ecsethez képest a nyílás, de nem vészes egyáltalán, meg lehet szokni.


Ecset: Hagyományos, nem lekerekített ecsete van, nem lesz a kedvencem, mert lehetne puhább is, de nem használhatatlan szerencsére. A kupakkal lettem volna gondban régen, mert mindig vékony kupakos lakkjaim voltak, de végül egészen megszerettem ezeket a kerek, vastag kupakos lakkokat is.

Tartalom: 11 ml

Állag:  Nem is híg, nem is sűrű, pont jó, az állagára nem lehet panaszom.

Szín, pigmentáltság: Az első réteg után eléggé megijedtem, mert nagyon kis átlátszónak tűnt, így féltem, hogy nem lesz elég a két réteg. És sajna nem is lett, erről már ITT írtam is. Ahogyan arról is, hogy a képen tök más színe volt a lakknak, bár nem probléma, mert szerencsére ez a szín is nagyon tetszik.


Száradás: Sajna amúgy sem a leggyorsabban száradó lakk, pedig elvileg gyorsan száradó, de a 3 réteg miatt meg főleg nem lett a szívem csücske, szóval ha sietősen kell lakkozni, tuti nem ez után nyúlnék.

Tartósság: Elsőre fedőlakk nélkül próbáltam ki, mivel eleve tartós lakknak van írva, de így 3 napot bírt ki, fedőlakkal azért jobban teljesít.

Ár: 820 Ft

Beszerezhetőség: iparfumeria.hu

Összességében nem mondom, hogy utálom ezt a lakkot, de szerintem ennyi pénzt nem ér meg, viszont a színe tényleg nagyon tetszik. Mint mondtam, tuti nem lesz egy olyan lakk, ami után nyúlok, ha nincs sok időm, mert nem szárad túl gyorsan, és a 3 réteg meg még rátesz egy lapáttal, de ettől függetlenül biztos, hogy nem egyszer fogom nyáron használni.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a hasonló színeket a körmötökön?
Van Kallos márkájú lakkotok? Ha igen, milyen, hogy vált be?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Hát, ár-érték arányban nem a legjobb,az biztos. A színe tetszik, de szerintem ez is olyan tucatszín, ami szinte minden márkánál megtalálható.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ezért is írtam én is, hogy nem adnék ennyit érte :P

      Törlés
  2. Gyönyörű a színe, de kár azért a 3rétegért :\

    VálaszTörlés
  3. Szép színek!
    Én nálunk a százas boltban 300-ért vettem kallos lakkokat.
    Meg kallos díszítőlakkot 250-ért.
    Kicsit húzós a megrendeléses ára..:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem láttam sehol még Kallos lakkot, így nem volt összehasonlítási alapom, bár kimaradt, most hozzátenném, nem fizettem a lakkért, tesztelésre kaptam.

      Törlés
  4. Én nagyon szeretem ezt a színt. Az egyik kedvencem. Egyébként tetszik. :) :) :)

    VálaszTörlés
  5. A színe gyönyörű, de amit a száradásról írtál katasztrófa: S

    VálaszTörlés
  6. Oh, nagyon szép ez a szín, kár a többi tulajdonságáért. :/ Én legutóbb az Yves Rocher-ban vettem egy hasonló lakkot. :)

    VálaszTörlés