2013. június 5., szerda

Garnier Pure Active Exfo-Brusher - TESZT

Sziasztok!

Egy ideje már használom ezt a terméket, heti 1-2 alkalommal szoktam, és most már megérett a véleményem is. :]



Csomagolás: Fehér műanyag tubus, minimális mintával, kék felső résszel, a hátulján információkkal.


A kupakot levéve láthatjuk, hogy a teteje fehér gumisörtékből áll, középen egy kis lyukkal.




Hogy kijöjjön belőle a kékes zselé-szerű anyag, a tetejét el kell fordítani, de el kell dönteni kicsit.


Állag: Mint már írtam, kissé zselé-szerű, de a bőrre kenve már folyékonyabb, könnyen felhabosodik, ezen még inkább segítenek a kis gumisörték.



Tartalom: 150 ml

Használat: A nedves arcra kell kenni, visszafordítani a fejet, majd körkörös mozdulatokkal bemasszírozni az arcba. Azt ígéri, eltávolítja a mitesszereket és az elhalt hámsejteket, valamint segít helyreállítani a faggyútermelést, segít elhalványítani a pattanások nyomait. Utóbbiból nekem szerencsére nem igazán jutott, mindenesetre a mitesszerek nagy részét eltávolítja pár használat után, nagyon szépen tisztít és az elhalt hámsejteket is eltávolítja. Én attól függően, mennyire igényli a bőröm, hetente egy, max. két alkalommal szoktam használni, de mivel eléggé szárítja a bőrt, fél órán belül be szoktam kenni vékonyan hidratáló krémmel.

Ár: 1500 Ft körül van

Beszerezhetőség: Drogériákban, webáruházakban, de szerintem áruházakban is megvásárolható.

Összességében véve eléggé megszerettem, kicsit szárítja a bőrt, de ha utána bekenem az arcom egy gyengébb hidratálóval, ez később nem érződik. 
Nem mondom, hogy mindenkinek beválna, de szerintem egy próbát érdemes tenni vele.

Ti használjátok/használtátok már ezt a terméket? Ha igen, mi a véleményetek?

Köszööm a figyelmet, kellemes napot!

17 megjegyzés:

  1. Én használom, nem rossz, de a Garnier 3 az 1-ben maszkja sokkal jobban bevált. Azt imádom. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is az a nagy kedvencem! :) ezt még nem próbáltam.

      Törlés
    2. Na azt még nem használtam :]

      Törlés
  2. Már régebben kinéztem ezt a terméket, viszont eddig nem vettem meg. Most azonban egy Oriflame termék csábított el, nagyon kíváncsi leszek rá. Ha nem válik be, akkor biztos nem választok mást és a Garniert próbálom ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. De arctisztító és ilyen zselés állagú! :D Ez az egyetlen hasonlóság köztük! :-))

      Törlés
    2. Jaa, értem :]
      Nekem ez a kis sörtés megoldás nagyon bejön :]

      Törlés
  3. Én a hátamra használom leginkább, ami nagyon miteszeres és nem vagyok tökéletesen elégedett vele, kombinálom radírral általában. Az tény, hogy szárít, az arcomra ezért hagytam abba a használatát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem "szerencsére" jó is ez, hogy szárít kicsit, mert amúgy is zsírosabb a bőröm :S

      Törlés
  4. Már sokszor nézegettem, de még vannak itthon más termékeim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor előbb tessék azt elhasználni ;]

      Törlés
  5. Azután vettem meg én is, mikor láttam Nálad a blogom. Én nem vagyok tőle elájulva, de azért használom. =) Mondjuk nekem eléggé zsíros a bőröm, szóval nagyobb csodát vártam tőle az a bajom valószínűleg. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem annyira nem zsíros szerencsére, így pont jó ez :]

      Törlés
  6. Ohohóóóó, régóta küzdök a mitesszerekkel, úgyhogy ki fogom próbálni. Köszi :)

    VálaszTörlés
  7. Régebben én is használtam ezt a terméket és nekem is ugyanez volt a tapasztalatom,hogy szárította a bőrömet. De összességében nekem is tetszett a hatása. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem zsírosabb bőrnél kifejezetten jót tesz ez a tulajdonsága :]

      Törlés