2013. június 25., kedd

essence Quattro - 08- Wood You Mind? Smink III.

Sziasztok!

Emlékeztek még a téli essence nyereményre, amit Tesóval "közösen" nyertünk? Na abban volt egy ilyen kis négyes szemhéjpúder, amiről ITT írtam is, ám végül Tesómnál kötött ki, azért volt vele két smink, amiket ITT és ITT láthattok.
Aztán úgy hozta a sors, hogy a bloggertalin első körben felkiáltottam, amikor megláttam ezt a négyest, hogy "HAAAHH, stipistopi!" és így hozzám került.. :]

Na de ennyit a szövegelésről, az ilyen 3-4-5 színű szemfestékeknél, kis palettáknál szeretem kipróbálgatni több kombinációban a színeket, így még ezzel is lesz szerintem pár köröm. :]

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

A legsötétebb színt használtam a felső pillasor fölé (fekete szemceruzán) és az alsó pillasor tövében kívül, velül és a belső szemzugban és a szemöldökcsont alatt a legvilágosabb színt, a jobb felsőt a mozgó szemhéjamra, a bal alsót pedig a mozgó szemhéj fölé. Szóval mind a négy színt használtam, szerintem nagyon szépen illenek egymáshoz

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll Neked ez a zöld! :-)

    VálaszTörlés
  2. De szép lett, tényleg jól áll :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett, de szerintem az erősebb színek neked jobban állnak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a mai elég erős lett, ha jók lettek a képek is, akkor holnap kint is lesz :]
      Amúgy tök fura, mert van, aki azt mondja, a natúr áll jobban, meg van, aki azt, hogy a feltűnőbb, élénkebb színek :]

      Törlés