2013. május 16., csütörtök

Tegnapi smink

Sziasztok!

Tegnap ilyen mentás-türkizes színű napot tartottam, hamarosan a körmeimet is meglátjátok, igazából az adta az alap ötletet. :]

Viszont nem tudtam képet csinálni a használt termékekről, így ha szeretnétek, ezt majd pótolom a napokban valamikor.

Természetes fényben:


Vakuval:



Nektek hogy tetszik ez a színösszeállítás? Mivel használnátok még ezt a kékes színt? ITT láthattátok már arany színnel párosítva.

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

32 megjegyzés:



  1. Szép lett,nagyon jól áll Neked :)))
    Szinte soha nem használok kéket, félek tőle mert azt gondolom a szürkés-zöld szemszínemhez nem áll jól.
    Viszont a barna szeműeknek kötelezővé tenném annyira szép a barna szemű lányokon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Szerintem azért érdemes próbálkozni, legalább kis mennyiségben, mondjuk az én szemem ilyen se nem barna, se nem zöld :D

      Törlés
  2. Csini, és ráadásul MOSOLYOG! :-)

    VálaszTörlés
  3. .a vilagoskeket nem szeretem, de az ilyen erosebb turkiz tetszik, mostanaban en is hasznalom :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik ez a szin nekem .

    VálaszTörlés
  5. De jóóó, mosolygós kép ismét :-D
    A kék színeket nem nagyon tudom elviselni magamon, de a türkizt már egészen magaménak érzem, szívesen viselem én is. Rajtad is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondtam, hogy próbálkozom :]
      Köszi :]

      Törlés
  6. Csudiszép, én még idegenkedem ezektől a színektől, meg mindig bebeszélem magamnak, hogy nem áll jól. De mint tudjuk, Neked minden jól áll :) Amúgy jól látom, hogy a facebook profilképed is innen van? Jól tetted ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig szerintem tök jól állna Neked is :]
      Már megint túlzol.. :D Amúgy igen, nem ezekből, de tegnapi az is :]

      Törlés
    2. Akkor várom a hasonló sminket :P

      Törlés
  7. Nagyon szép lett, ez a kék nagyon jól áll. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jól áll ez e smink :) Tetszetős :)

    VálaszTörlés
  9. Jól áll, szép ez a szín nagyon! És a mosoly is jól áll :)

    VálaszTörlés
  10. Ritkán szoktam kommentelni, de ez a smink nagyon szép lett, és a mosoly is bájos.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon-nagyon szépséges lett. A természetes fényes képek a kedvenceim. =)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jól áll a barna szemedhez ez a szín! ;) :)

    VálaszTörlés
  13. Fantasztikus lett ez a kék sminked és remekül áll neked. :)
    Azt hiszem ez a legjobb kék smink amit láttam tőled csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Annyira jól néz ki,hogy én is ki fogom próbálni. :)

      Törlés
    2. Szerintem jól állna Neked is :]

      Törlés