2013. május 20., hétfő

Smitten Red

Sziasztok!

Még nem igazán volt piros rúzsos/tusvonalas smink a blogon, így gondoltam a kettőt együtt mutatnám meg Nektek, zselés tussal még mindig valami hihetetlenül béna vagyok, ezért rá akarok állni ezt is megtanulni.

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

A kis rúzsminta a címben említett Smitten Red nevű avonos rúzs, a palettából pedig a felső sor 1., 3. és 5. színét használtam.

Ti hogy szeretitek a piros rúzst? Milyen szemsminkekkel viselitek/viselnétek a piros rúzsokat?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

42 megjegyzés:

  1. Nem láttalak még ilyen sminkben, de azt kell mondjam kifejezetten jól áll! Mentél is így valahova, vagy csak úgy magadnak készítetted a blogra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mentem sehová így, egyelőre még barátkozom ezzel a dologgal, vagyis ha őszinte akarok lenni, ez is olyan hülyeségem, minthogy a szemüveg miatt nem szeretek semmi csatot vagy díszt a hajamban, mert "túl sok" érzést kelt bennem, valahogy a tusvonallal sem tudom összeegyeztetni a fejemben. Viszont nagyon köszönöm :]

      Törlés
  2. .tenyleg jol all...:)
    a tusvonallal nagyon kell vigyazni szerintem, mert ha nincs szepen megcsinalva, eleg hulyen nez ki. en eleg bena vagyok a tusvonalakkal, nem is nagyon hasznalok tust, pedig masokon annyira szep tud lenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Na igen, zselés tust több mint fél éve nem is használtam, ezért is kezdtem el megint gyakorolgatni, aztán majd ha már pro leszek, maximum röhögünk a bénább vonalakon :DD

      Törlés
  3. Hű, ez nagyon jól áll Neked:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól áll, csak ismételni tudom az előttem lévőket! :)
    Én nekem napfüggő, hogy mennyire megy a tus, ha olyanom van pillanatok alatt bármilyen tussal szép vonalat "varázsolok", de ha fáradt vagyok, vagy valami, akkor általában fél órám megy rá még a sima folyékony tusra is...>.<

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na nálam a bombabiztos még mindig a szemceruza :D
      Egyébként ez után is húztam farkincát, de minimális eltérés volt a két szemem között, így inkább mostam is le.. :(

      Törlés
  5. Azt kell, hogy mondjam, ez is nagyon jól áll neked! :)

    VálaszTörlés
  6. Neked nagyon jól áll a piros rúzs!
    De én nem viselném, mert nekem magamon nem tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, utcára én sem túl gyakran viselem, nem is a jól áll-e kérdés miatt, hanem a "nem túl feltűnő?" kérdés miatt :D

      Törlés
  7. Hű, de "dög" vagy ( a szó legjobb értelmében)! :)))

    VálaszTörlés
  8. De szép vagy ^^ Nagyon jól áll a piros rúzs és a tusvonal. Én imádom a piros rúzsokat, egyszerű szemsminkkel (szemceruza+szempillaspirál) kombinálva szoktam használni őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :$ :]
      Na igen, erre már rájöttem, és valahogy ha eszembe jutsz, automatikusan piros rúzzsal látlak magam előtt :D

      Törlés
  9. Na ez a smink az, ami hihetetlenül jól áll, tessék szépen ezen a vonalon egyre többet mozogni, mert eszméletlenül előnyös Neked!!!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, próbálok mindig új sminkeket kipróbálni, bár mondom, a szemüveg néha úgy érzem "gátol". (és máson meg nem érzem, hogy hülyén állna ugyanaz.. :D)

      Törlés
  10. Nagyon jól áll, egészen más arcodat mutatod így! :)

    VálaszTörlés
  11. csak ismételni tudom az előttem szólókat. nagyon jól áll. :))

    VálaszTörlés


  12. Szerintem NAGYON JÓL ÁLL NEKED! :)
    Teljesen más a megjelenésed, nem ismertelek meg első ránézésre a blogger olvasólistájában, néztem, ki ez a dögös csaj, ismerős :D

    VálaszTörlés
  13. Irtó dögös lett ez a smink! =)

    VálaszTörlés
  14. Eszméletlenül jól áll ez a smink :) Szép vagy :)

    VálaszTörlés
  15. Szerintem neked innentől kezdve csak vörös rúzst lenne szabad viselned. :DD Hihetetlenül jól áll!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, azért mindig nem fogok, de talán idővel emberek közé is merek majd menni így :D

      Törlés
  16. Mint ahogy tegnap is mondtam...nagyon jó, szép a tusvonalad, meg az egész smink úgy ahogy van, telitalálat.

    VálaszTörlés
  17. szerintem jól állna, ha tussal csinálnál ilyen kis "farkincát", ami kilóg a szemhéjadról:) csak ki kell tapasztalni, milyen áll jól :) de érdemes vele szórakozni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, azt tudom, milyen állna jól, csak a kivitelezéssel vannak még gondjaim :P

      Törlés
  18. Nagyon jól áll! :) Én hadilábon állok a piros rúzzsal, mert én úgy érzem, hogy ha az van rajtam olyan vagyok, mint egy bohóc :D De lehet csak meg kell találnom a megfelelő árnyalatot a világos bőrömhöz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Pedig a világos bőrhöz általában nagyon tetszik, aztán szerintem ez is olyan, hogy meg "kell" szokni, mindenesetre nálam ez a "jaj túl feltűnő vagyok" érzés van már régóta a feltűnő rúzsokkal..

      Törlés
  19. Ahogy megláttam a bejegyzés címét és a képeket azt gondoltam,hogy ejha ez remekül áll Neked és szerintem ez egy igazán nőies smink. Lassan profi leszel. :) :)
    Egyetértek Erzsivel tényleg teljesen más így a megjelenésed.
    Én is hasonlóan vagyok a piros rúzzsal,ha ez megnyugtat. :)
    Másokon szép,de nekem nem igazán tettszik ez a szín meg nagyon feltűnő és szerintem öregít is.( Ne értsd félre nem téged ,hanem mondjuk a sztárokat több képet is láttam és teljesen más volt az arca világos és sötét vörös rúzzsal.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, köszi, bár azért túlzásokba ne essünk :$ :]

      Törlés
    2. Dehogy túlzás csak azt írtam le amit látok és lassan tényleg profi leszel komolyan mondom. :)
      Nézd meg ,hogy sminkeltél mikor indítottad a blogod meg ,hogy most ,hogy sminkelsz sokat fejlődtél azt gondolom. :)

      Törlés