2013. május 3., péntek

Smink a Lovely BB Krémmel és rúzzsal

Sziasztok!

Mióta tudom, hogy a Lovely-nak is lett BB Kréme, azóta érdekelt milyen, de mivel még a Garnier olajmentesből is jócskán van és Esztitől pedig kaptam egy essence BB-t, így letettem róla, hogy megvegyem. De szerencsére a tegnapi csomagban ez is lapult.

Természetesen azonnal ki is próbáltam a BB krémet és a rúzst is, a smink többi része nem túl extra, a MUA Undressed palettájának világosabb csillámos színeit használtam és barna szemceruzát.

Természetes fényben:


Vakuval:


Púdert nem használtam, csak az Avonos pirosítót, így elsőre nagyon tetszik, bár nem túl erős a fedése, nagyon természetes a hatása, nem fényes a végeredmény, inkább olyan félmattnak mondanám, nem annyira matt, mint a Garnier olajmentes BB-je. Viszont sokkal természetesebb hatású szerintem.
A rúzs pedig, nos, azt hiszem, számomra ez lesz a tökéletes színű nude rúzs, hiába szerettem volna nagyon a félmatt-matt nude rúzst, valahogy ez a csillámos szerintem jobban áll nekem.

Nektek hogy tetszik a BB krém és a rúzs? Esetleg használjátok is valamelyiket? Ha igen, mi a véleményetek róla/róluk?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

18 megjegyzés:

  1. Nekem ez a rúzs nem tetszik, nem szeretem a nude színeket. Rúzsban meg pláne imádom a gyönyörű, feltűnő színeket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még mindig küzdök ezzel, hogy kicsi a szám mérete, ezért nem áll olyan jól az élénk szín, bár általában jobban szeretem a szemem hangsúlyozni, amihez meg nem dukál annyira a feltűnő száj :]

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik a rúzs! :-)

    VálaszTörlés
  3. Így hirtelen jónak tűnik ez a BB :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elsőre nekem is nagyon szimpatikus :]

      Törlés
  4. Valahogy én is jobb szeretem a színes rúzsokat/szájfényeket magamon, nem szeretem a nude színt az ajkaimon (bezzeg a szememen!)
    Neked viszont jól áll szerintem! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Na igen, én pont fordítva vagyok ezzel :D

      Törlés
  5. A rúzzsal én sem vagyok megbékélve, ez nekem már túl visszafogott. És igenis jól állnak Neked a feltűnő színek (kicsi szájakon amúgy is jól állnak ám). Kíváncsi leszek, hosszú távon hogyan fog beválni Neked a BB, a szemsminked gyönyörű, a hivatkozást pedig köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit :]
      Tudom, hogy ez leginkább az én hülyeségem, de mivel általában jobb szeretem a szememen az erősebb színeket, így a számra már inkább a visszafogottabb rúzsokért/szájfényekért nyúlok.
      Bár mostanában meglepően sokat használom az Undressed paletta legvisszafogottabb színeit is, ha épp olyanom van.. :D
      Mindenesetre nekem tetszik a rúzs, de nyilván aki a feltűnőbbeket preferálja, annak nem ez lesz az igazi :P

      Törlés
    2. Feltűnő sminkhez visszafogott rúzs, ez alap. :D De lassan úgy vagyok vele, bármit kensz magadra, Neked minden jól áll! :D

      Törlés
    3. Köszönöm, de ugye tudod, hogy a végén elbízom még magam, már annyi dicséretet kaptam Tőled? :D

      Törlés
    4. Egészséges önbizalom ;) (Én meg attól tartok lassan, hogy egy cseppet leszboszinak néznek, ez van :D)

      Törlés
  6. a rúzs baromira jól áll ;)) viseld sokszor! ;)

    VálaszTörlés
  7. Ez a természetes smink baromi jól áll Neked! :)

    VálaszTörlés