2013. május 16., csütörtök

Rimmel Salon Pro 500- Peppermint lakk

Sziasztok!

A Coty Kft. jóvoltából én is kaptam 3 körömlakkot, ez az egyik, és bár még nem végeztem az összes Lovely lakkal, ez úgy megtetszett, és még sosem volt ilyen színű lakkom, hogy fel is kellett avassam.. :]

A két réteg azért mindenképpen kell belőle, elsőre elég csíkosnak láttam, de ahogy száradt, egyre szebbnek látszott.

2 rétegben, fedőlakk nélkül, természetes fényben:

2 rétegben, fedőlakk nélkül, vakuval:

A gyűrűs ujjamra a H&M Gold Glitter lakkját vittem fel, azután pedig btgn fedőlakkot használtam.

Fedőlakkal, természetes fényben:

Fedőlakkal, napfényben:

Fedőlakkal, vakuval:

Bevallom, eleinte fura volt ilyen színt látni a körmömön, de végül eléggé megtetszett, szerintem őt is előszeretettel fogom használni a nyáron.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a hasonló színű lakkokat?
Ha igen, melyik a kedvencetek?


Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

31 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és jól áll, az arany pedig nagyon feldobja :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, pedig eleinte eléggé "féltem", hogy hogy áll majd, de hallod, még pasi is volt, aki megdicsérte :D

      Törlés
  2. óóóóó!! nagyon tetszik, már ki is néztem magamnak. most kicsit irigy vagyok. :P :)

    VálaszTörlés
  3. Jól mondja Katy, az arany jót tett neki, nagyon szépséges lett!:)

    VálaszTörlés
  4. Szép árnyalatú kék lakk!
    Tetszik nekem is az arannyal.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ezek szerint akkor jó ötlet volt :]

      Törlés
  5. Óóó... de szépség! A körmeid formája is nagyon tetszik!

    Én ma próbálom ki a Rimmel lakkot. :) Az enyém orgonalila, és ha jól rémlik, Ultra Violet a neve az árnyalatnak... (most sajna nincs a közelemben)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Általában ilyen a formája, bár mostanában vicces, mert mindkét kezemen 1-1 köröm sokkal gyorsabban nő.. :D

      Törlés
  6. Számomra ez igazi nyári szín,van egy hasonlóm, szintén Rimmel, a 60 seconds vonalból. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, bár hópihékkel simán el tudnám képzelni télinek is :P

      Törlés
  7. nagyon tetszik az alapszín is, de a mintával belopta magát a szívembe! :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem nagyon tetszik ez az élénk mentás-türkizes lakk és szerintem arannyal kombinálva mutat a legszebben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, azért ilyenkor olyan "büszke" vagyok magamra :P

      Törlés
  9. Nagyon szép a színe, de ismerve az ízlésem, nem tudnám a saját körmömön elviselni. A hidegebb színekkel még barátkozom, csak sötétebb árnyalatokat kedvelem belőlük. De így szimplán egyébként jól mutat, és remek szín, ha az ember hozzá tud öltözni azért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére szerintem viszonylag sok szín illik hozzá azért :]

      Törlés
  10. Gyönyörű színe van nekem nagy kedvencem a menta szín,majd szeretnék is több félét venni.
    Már gyűjtögetem hozzá a linkeket. :)
    Tettszik arannyal kombinálva,de lehet,hogy kipróbálnám még több színnel is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem szép lenne még türkizzel is :]

      Törlés
    2. Biztos jó lenne ,próbáld ki. :)

      Törlés
    3. Azt hiszem, az essence Choose Me!-vel fogom párosítani :]

      Törlés