2013. május 14., kedd

Rene Furterer Paris Volumea hajbalzsam - TESZT

Sziasztok!

Bár nem teljes méretű termék, mindenképpen úgy gondolom, hogy megér egy saját bejegyzést.




Csomagolás: Olyan a kis méretű tubus is, mint a rendes kiszerelés, eltekintve attól, hogy ennek a kupakja lecsavarós, a teljes méretű terméké pedig "pattintós". Zöld masszív műanyagban van, elején a megnevezéssel és hátulján a részletesebb leírással.




Tartalom: A kicsié 30 ml, a nagy 150 ml



Állag: Balzsam létére elég "folyós", inkább zselésnek mondanám, nem olyan tömör mint a legtöbb balzsam, de teljesen jól használható szerintem.



Illat: Nagyon kellemes illata van, nem tudnám meghatározni, hogy mire emlékeztet, de finom, friss illata van.

Használat: Sajna ehhez sem volt rendes magyar leírás, de mivel volumennövelő, így a hajtövemhez kentem fel ezt, és a hajam hosszára a "rendes" balzsamot. Nekem így 6 használatra volt elegendő mennyiség ez a 30 mili (tehát a 150 mili sokáig kitartana ilyen használattal, hogy csak a tövére kerül). Amit mindenképpen megemlítenék, hogy szilikonmentes, ezért nagyon örültem, hogy magamon próbálhatom ki.
És a lényeg, hogy mennyire vált be. Az ilyen termékek szerintem annyira jók, hogy optikai tuningot ad a hajnak, tehát csak akkor hatásos, ha használjuk folyamatosan, úgy értem, nem belsőleg dolgozik a hajon, csak külsőleg, de azt elég jól tette. Már első alkalommal azt vettem észre, hogy dúsabbnak TŰNIK a hajam. A tűnik szót szándékosan írtam nagy betűkkel, mert szerintem csak ilyenektől nem lesz dúsabb az ember haja, egyrészt ez genetika, másrészt pedig az életmódtól is függ a hajunk állapota. Szóval ez tényleg csak egy kis optikai csalásnak jó, de annak nagyon.

Beszerezhetőség: iparfumeria.hu

Ár:  6690 Ft, ami soknak tűnhet, de akinek nagyon vékony szálú, lelapuló a haja, annak megérheti, illetve ha kiszámoljuk, hogy kb 30 hajmosásra elegendő a nagy kiszerelés, akkor kb 3 hónapig elég, így nem annyira vészes szerintem már az ára.

Összességében nagyon örülök, hogy kipróbálhattam ezt a balzsamot és hogy egyre több dologból látok szilikonmentest. Szerencsére nem érzem szükségét, hogy hosszú távon használjak ilyen volumennövelő termékeket, főként mert a hossza miatt a súlya ígyis-úgyis lehúzza már, de rövidebb, lelapuló hajnál szerintem mindenképpen van értelme.

Ti próbáltátok már ezt, vagy hasonló volumennövelő balzsamot? Ha igen, mi a véleményetek róla/róluk?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

2 megjegyzés:

  1. szerencsére elég sok hajam van, így nem használok dúsító samponokat/balzsamokat :)

    VálaszTörlés