2013. május 10., péntek

Pénteki kedvencek - Vicious

Sziasztok!

Újabb sorozatba szerettem bele, ami a Vicious névre hallgat.



Az első és eddig egyetlen  sorozat, amit teljesen angolul nézek, angol felirattal, eddig mindig magyarral néztem, de ezt szerencsére megértem, és nem is túl hosszú 1-1 rész, kb. 20 percesek. Eddig két rész elérhető, de nekem nagyon megtetszett.



Bevallom, a fő ok, amiért megnéztem az első részt, az nem más, minthogy az általam imádott Iwan Rheon is szerepel benne. Kicsit olyasmi érzésű a sorozat, mint a Rém Rendes Család, amit én személy szerint szerettem, és ez is tetszik, a "háttér" két szereplője Ian McKellen (Gandalf :D) és Derek Jacobi, a sorozatban Freddie Thornhill és Stuart Bixby, egy meleg pár. Stuart anyja nem tudja, hogy ők ketten nem csupán lakótársak, ebből is sok vita adódik, de a legkisebb hülyeségeken is képesek összeveszni, drámázni, amit igen viccesen adnak elő.





Iwan Rheon játssza az új szomszédjukat, Ash Weston-t, akiért odavan Freddie és az egyik barátjuk, Violet is, aki egy idősebb nő, és nem túl okos, de azért elég vicces karakter.







Egyébként Violet mindig azonnal odaér, ha áthívják, poénkodtak is rajta, hogy Ő mindig ott áll az ajtó előtt vagy hogy csinálja? :D

Szóval egyelőre sokat még nem láttam belőle, de ha a többi rész is hozza ezt a színvonalat, annak nagyon fogok örülni, az egyetlen "bajom" vele, hogy várni kell mindig az új részre.

Ti ismeritek a sorozatot? Ha igen, hogy tetszik? Ha nem, felkeltette az érdeklődéseteket?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

5 megjegyzés:

  1. A cím alapján azt hittem, Sid Vicious a téma :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Gondoltam, hogy lesz legalább egy ember, aki ezt hiszi majd :P

      Törlés
    3. Nálam Ő az egyik pénteki kedvenc (meg szombati, meg vasárnapi, meg...) .)

      Törlés