2013. május 31., péntek

Pénteki kedvencek - Született Feleségek

Sziasztok!

A mai sem lesz egy túl különleges kedvenc, sőt, gondolom, senkinek nem kell bemutatni, vagy legalábbis mindenki hallott a sorozatról.
Régen néztem, aztán pár évad kimaradt, de az utolsó kettőt pont elkaptam, így nemrég elkezdtem újra nézni az egészet.


Szóval túlzottan nem is mennék bele, rengeteg dolog történik benne folyamatosan, és amellett, hogy "csajos", vannak benne bűntények, az emberek mindennapi kis gonoszságai, önző húzások, és a csúf igazság, hogy mindenki magának akarja a jót, és ezért bármire képes.

Ti szeretitek a sorozatot? Milyen sorozatot/sorozatokat néztek mostanában?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

20 megjegyzés:

  1. nekem ez a sorozat too much.
    nyávogós és túl sok.nem kedvelem sajnos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ízlések és pofonok, nem is lenne jó világ, ha mindenki mindent szeretne ;]

      Törlés
  2. Én imádom! Nagyon sajnáltam, hogy vége lett! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, bár jobb így talán, hogy nem húzták végtelenségig :]

      Törlés
  3. Én is nagyon szerettem :) Persze voltak benne kevésbé jó részek, de szerintem ez az a sorozat, amit bármikor, bármennyiszer újra tudnék nézni, egyszerűen mert szórakoztató, a szereplők pedig szerethetőek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, még akit nem bírok, az is mindig érdekel, mi van vele.. :D

      Törlés
  4. Nekem a sok rejtély és bűntény a sok benne, de ettől függetlenül szoktam nézni. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Számomra pont ezért olyan szerethető, bár én szeretem is az ilyeneket, csak ez kicsit csajosabb :]

      Törlés
  5. Lehet, hogy ciki, de még egy részét sem láttam...
    Sokan dicsérik, egyszer lehet, hogy belekukkantok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyáltalán nem ciki, megéri szerintem belekukkantani :]

      Törlés
  6. Nem volt igazán a kedvencem. Talán az első és a második évadot láttam teljesen, azóta meg eleinte időm nem volt, majd az érdeklődésem is alább hagyott. Gondolkodtam már rajta, hogy újra elkezdem nézni.
    A szokásos tévés sorozatok mellett (Dr. Csont), most a Végtelen határokkal küzdünk. Régen szerettük, és most sem utolsó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na a Csontot is nagyon szeretem, bár azt is csak így hébe-hóba szoktam látni, szóval lehet, hogy idővel annak is nekiállok :]

      Törlés
  7. Én nagyon szerettem, szerintem meg tudta tartani végig az eredeti hangulatot, színvonalat, ami nagy szó egy ilyen sok évados sorozatnál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, engem az keserít el, mikor 4-5 évad után ellaposodik egy sorozat :(

      Törlés
  8. Nagyon, nagyon szeretem ezt a sorozatot. Úgy sajnálom, hogy vége lett. :( Egy részt sem hagytam ki. :)

    VálaszTörlés
  9. Régebben nagyon szeretem meg most is még de már csak ritkán nézem :(
    Azt hiszem a tv-ben a story 4-en megy 12:30 és 13.30kor adják a 6. évadot.http://port.hu/pls/tv/tv.prog?i_date=2013-06-03&i_ch=38&i_ch_nr=5&i_layout_id=0

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, adják, bár én jobb szeretem úgy nézni a sorozatokat, amikor akarom :]

      Törlés