2013. május 11., szombat

Lovely UV Shine Nr 6 - lila lakk

Sziasztok!

Újabb Lovely szépséget mutatok Nektek, az UV Shine család 6-os számú lila lakkját.

2 rétegben, fedőlakk nélkül, természetes fényben:

2 rétegben, fedőlakk nélkül, vakuval:

2 rétegben, fedőlakkal, természetes fényben:

 2 rétegben, fedőlakkal, napsütésben:

 2 rétegben, fedőlakkal, vakuval:

Azért csináltam ennyi képet róla, mert minden képen kicsit más a színe, de végül egyiken sem olyan, mint élőben, leginkább az 1. és a 4. kép hasonlít, valahol a kettő között van a színe, nagyon szép, és szinte mindenki megdicsérte, hogy milyen szép színe van. :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a lila lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot, hétvégét!

15 megjegyzés:

  1. a lilákat olyan nehéz fényképezni. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. .szerintem is a legnehezebb, nalam tobbnyire kekes lesz a fotokon :)

      Törlés
    2. Na igen, de néha a kékek meg a zöldek sem az igaziak :DD

      Törlés
  2. Ez az igazi lila. Szépséges. Imádom. A köves díszítés meg csak ráadás. Ügye vagy! :)

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szépséges napot! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett ez a lila mani :)) Én szeretem a lila lakkokat, különösen az ilyen középlilákat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már egy ideje kerestem is hasonlót, meg örülök, hogy a legtöbb lakk, ami hozzám került ilyen kis nyárias szín :]

      Törlés
  4. Nagyon szép, bár én jobban örülnék ha élőben olyan lenne mint a vakus képeken :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az sem rossz, de nekem azért így jobban tetszik :]

      Törlés
  5. Vannak bizonyos színek, árnyalatok, amit nehéz fotózni. A lila pont ilyen. De nagyon szép ez a lakk, nagyon vad, ezért nekem nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, de olyan idegesítő, amikor nem azt látom a képeken, amit élőben :D

      Törlés
  6. tényleg szép és aranyosak azok a kis strasszok rajta. :)

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Bizony, és még nem volt ilyenem úgysem, szóval eltalálták :P

      Törlés