2013. május 20., hétfő

MUA Shade 14 rúzs - TESZT

Sziasztok!

Az eddigi MUA rúzsaimat nagyon szeretem, ezért is mertem az 50%-os akciónál még kettőt beújítani, az egyik ez volt, a 14-es számmal ellátott.
Mikor megjöttek, még a régi fényképezőgépem volt csak meg, amin viszont a vaku halt be, így most csak természetes fényben készült képek vannak.



Csomagolás: Az első képen látszik, hogy lefóliázva érkezett, én ezt minden termék esetében díjazom, főként rúzsok, szemceruzák esetében. Ez már az "új" csomagolás, az alapokban nem történt változás, fekete műanyag tok, ezüst csíkkal a kupak alatt, és ezüst felirattal. És az elmaradhatatlan fehér címke.


Ami leginkább eltér a régi és a mostani csomagolás között az a kis letekerhető tégely az alján, amiben szintén rúzst találunk.


Tartalma: 3,8 gramm


 Ezen kívül ami még "újdonság", az maga a rúzs formája, ITT már mutattam is, hogy a régi rúzs vége nem így volt levágva, nekem ez a forma jobban tetszik, mint a régi.



Szín, pigmentáltság: A felső képen napfényben, az alsón természetes fényben, szép világos barackos színe van félmatt finissel, ami gyönyörű, de sajna mint minden félmatt vagy matt rúzsnál, ennél is megvan az az átok, hogy a legapróbb hibákat is felnagyítja.


Tartósság: A már megszokott színvonalat hozza, 1,5-2 órát kibír evés-ivás nélkül.

Állag: Nem olyan krémes, mint a többi MUA rúzsom, kicsit keményebb, de jól lehet még vele dolgozni.

Illat: Imádom az összes MUA rúzs illatát, nem az a hagyományos "rúzs szag", finom cukros illat, bár felkenés után már nem érzem, mégis szeretem.

Használhatóság: Sajna a fent említett "hibája" miatt csak akkor érdemes használni, tökéletes állapotban van a szánk, de ettől eltekintve szerintem remekül illik szinte minden sminkhez.

Ár: 1 font, szóval elég olcsó, kb 400 Ft.

Beszerezhetőség: Sajnos nálunk nem lehet Make Up Academy termékeket kapni, ami nekem nagy szívfájdalmam, de nagyobb rendelést érdemes leadni, ha akcióznak/ingyenes szállítást biztosítanak.

Összességében eléggé megszerettem ezt a rúzst, kellemes kis tavaszi/nyári szín, és jól passzol sötétebb, de visszafogottabb szemsminkekhez is.
Részemről 10/9 ez a rúzs.

Nektek hogy tetszik? Van MUA rúzsotok? Ha igen, milyen? Hogy vagytok megelégedve vele? Van hasonló színű rúzsotok?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Imádom a MUA rúzsokat, az illatukért teljesen oda meg vissza vagyok ^^. A letekerős aljért külön pont, ha esetleg egyszer elfogyna az adott szín, lenne vésztartalék :) Nekem a 7-es, 8-as és 16-os árnyalatok vannak az újabb rúzsokból, a régi csomagolásból a 4-es van meg. Mindegyiket nagyon szeretem, egy fontért meg pláne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azok is szépek, fura, de kb mindegyik MUA rúzs színe tetszik eddig :]

      Törlés