2013. május 27., hétfő

Miss Sporty Lash Millionaire All In 1 Szempillaspirál - TESZT

Sziasztok!

Ezt a spirált még egy facebookos Miss Sporty játékon nyertem, mér jó párszor használtam, így itt az ideje írni is róla.

Csomagolás: 




Fekete alapon arany minta, nem sima henger alakú, kecses formája van, ettől szerintem eléggé minőségi érzetet kelt.



A kupakon megtalálható a magyar leírás, a tető alatti részen pedig az információk.



Tartalom: 8,5 ml



Kefe: Nem igazán láttam még ilyen kefét szerintem, ami a közepe felé vékonyodik, és a széleinél vastagabb, eleinte nehezen használtam, de aztán egy idő után ráállt a kezem.



Pucér pillák:

1 rétegben:




2 rétegben:




Szín, pigmentáltság: Erőteljes fekete színe van.

Illat: Tipikus spirál-illat, de felkenve nem zavaró.

Tartósság: 8-9 órát simán kibír, szerencsére nem potyog.

Használhatóság: 1 rétegben nem rossz szerintem, de két rétegben nekem annyira nem tetszik. Szóval részemről egy rétegben hétköznapi spirálnak nem rossz, amolyan egynek elmegy részemről.

Beszerezhetőség: Rossmann

Ár: Ha jól tudom, 1200 Ft körül van

Összességében én nem adnék érte ennyit, mert jóval olcsóbban találni nagyon jó spirálokat.

Ti ismeritek ezt a spirált?
Ha igen, szeretitek?

Melyik a kedvenc spirálotok?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

9 megjegyzés:

  1. Hát, így képek alapján nagyon nem bejövős :S

    VálaszTörlés
  2. Ne haragudj de ez borzasztó :D Gyönyörű pilláid vannak, de amit ez a spirál művel az kritikán aluli...

    VálaszTörlés
  3. Tettszik a csomagolása,de a keféje kevésbé.
    Ahogy te is írtad,hogy nem igazán láttál még ilyen kefét és,hogy nehéz volt eleinte használni- hát nem csodálom én is így lennék vele szerintem.
    1200 Ft nagyon sok érte főleg,hogy szinte nem is csinál semmit a pillákkal vagy legalábbis számomra ez nulla.
    Szerintem ezt a spirált a Miss Sporty nagyon elrontotta.
    Nem ismertem ezt a spirált.
    Kedvenc spiráljaim : Avon Super Enchant dúsítós és NYC Sky Rise hosszabbítós.
    Ezeket használom most régóta nem vettem új spirált,de mindkettővel elégedett vagyok teljes mértékben. :)
    Avontól próbáltam pár új darabot amit Anyu vett magának jók,de ha ezek elfogynak van a super enchantból 2 db utánpótlásom. :) Tudod a nagyobb akciókkor lecsaptunk. :D

















    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nullának nem nulla, de nem szép a végeredmény :D
      Most szerencsére nekem is van egy jó adag spirálom :D

      Törlés
    2. Hát nem szép a végeredmény az biztos pókláb hatása van szerintem. :)
      Mindenkinek más róla a véleménye azért írtam,hogy számomra ez nulla.
      Van aki ilyet keres és ez elég neki nekem nem.
      Az a jó spirálból mindig kell az embernek legalább 2 ha kifogy legyen másik. :)

      Törlés
  4. Én is megvettem ezt a spirált, de hatalmas csalódás! :( Egy rétegben olyan semmilyen, több rétegben pedig már teljesen összetapasztja a pilláimat... Arra pedig háklis vagyok nagyon! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem volt egy régebbi Lash Millionaire spirálom, ahhoz képest ez csoda, azért is nem húztam le annyira :P

      Törlés