2013. május 9., csütörtök

Lovely UV Shine Nr 8 - Kék körmök

Sziasztok!

Az újabb áldozat a Lovely lakkok közül az UV Shone kollekció 8-as számú lakkja, egy nagyon kellemes középkék, apró csillámokkal.

2 rétegben, önmagában, vakuval:

2 rétegben, fedőlakkal, természetes fényben:

2 rétegben, fedőlakkal, vakuval:

Régen nem voltam oda a kék színért, lakkokban pedig főleg nem, de mostanában egyre jobban rákaptam, télen a sötétkék színekre, most pedig ezekre a kis nyárias kékekre, ez pedig kifejezetten tetszik a kis kék csillámaival.
Ha el kéne nevezzem, a "Blue Suede Shoes" nevet kapná, egyébként ez a lakk is nagyon szép fényesre szárad, de mivel nem akartam máris lemosni másnap, így került rá fedőlakk is, ami dobott rajta még egy kicsit.

Remélem, hamarosan nálunk is kikerülnek az új Lovely lakkok, mert tegnap még sajna a lefosztott, üres állvány "díszelgett" ott.

Nektek hogy tetszik ez a lakk? Van hasonló lakkotok?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

20 megjegyzés:

  1. Szereztem pár napja két kék lakkot, (a számukat nem tudom fejből ) de azt hiszem ez nem landolt a kosaramba...nagyon szép színe van o.o nem gondoltam volna,hogy a Shine kategóriának ilyen szép fedése van. Majd ha késztetést érzek kék lakk vételére akkor ezt megveszem még: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem, mennyire jól néz ki, felkenve még szebb, mint az üvegben, és sajna a képek sem tudják visszaadni az igazi színét, még szebb ám. :]
      Rájöttem, hogy egyszerűen lehetetlen élethű képeket csinálni lila és kék lakkokról :(

      Törlés
  2. Nagyon dög rajtad, tetszik :-)

    VálaszTörlés
  3. Ez világít a sötétben? ?
    Szuper színe van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, csak UV fényben, bár én olyan helyre nem járok, de a színe nagyon bejön :P

      Törlés
    2. Oh. Ki kell próbálnom. Akváriumban nekem van uv lampamban.

      Törlés
    3. Elképzeltem.. :D
      Nekem csak tesóm lányának van ilyen kis "UV tolla", tudod ilyen titkos naplóhoz való :D

      Törlés
  4. Nagyon tetszik ez a szín, nemrég szereztem be egy hasonlót, Miss Rose márkájút. És most is egy világos kék árnyalat van a körmömön. :) Szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy vicces, hogy a legtöbb szín olyan volt a csomagomban, amiket szerettem volna, még egy szép korallra fáj a fogam és akkor el vagyok látva tényleg :D (na meg holo lakkok végtelenségig jöhetnek :D)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Magában is szép lenne, de mondom ezekkel a kis mütyűr csillámokkal meg lehetne venni kilóra :D

      Törlés
  6. Nagyon tetszik a színe! :)
    Egyébként szépek a körmeid :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy, bár most "hosszú" ahhoz képest, hogy kb 2 hónapja folyamatosan vissza kellett vágjam, mert lemezesedik, most is elég csúnya már, és így nem is valami tartósak a lakkok, de most vettem is rá körömerősítőt, remélem, beválik majd :]

      Törlés
  7. Bár UV fényes helyen nem járok, de a színe szuper! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én sem, de elhiszem azért, hogy működik :D

      Törlés