2013. május 4., szombat

Lovely UV Shine - Nr. 4

Sziasztok!

Ez a piros Lovely lakk az első, amit kipróbáltam az új lakkok közül, nagyon szép színe van, és elég nehéz fényképezni.
Fedőlakkot nem is használtam rá, magában is gyönyörű fényes.

Természetes fényben:

Vakuval:

UV fényben nem hiszem, hogy fogom látni valaha is, de már magába a színbe beleszerettem. 2 rétegben kentem fel, ennyi elég volt, amin meg is lepődtem, mert a piros lakkok 99%-ánál nekem átlátszik a körömvégem a 2. réteg után is, ennél viszont nem.
Írtam, hogy bánom, hogy neveket nem kaptak, ennek a Burning Love nevet adnám, igazi nőcis piros szín.

Nektek hogy tetszik? Ti milyen nevet adnátok ennek a lakknak?

Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét!

18 megjegyzés:

  1. szuper nevet választottál ;)
    tetszik a szín. annyi piros lakkom van, de úgy érzem, hogy ez is kell :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :] Nekem régen sok volt, aztán elmaradoztak, és most kezdenek megint sokasodni, egy ideig olyan túl "feltűnőnek" éreztem.

      Törlés
  2. Tényleg szuper nevet adtál neki! :)))))) Ötletes! :))))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, ötletes és találó lett a név is!
    Azt hiszem veszélyben lesz a pénztárcám, ha kikerülnek ezek a lakkok a polcokra :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Arra készülhetsz, de azért éhen ne haljatok a lakkvarázsban :D

      Törlés
  4. Tetszik, imádom a piros lakkokat! Nagyon szuper nevet adtál neki! Nekem szerencsére a piros lakkjaim töbsége eddíg jól fedett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nekem régen volt egy Miss Sporty piros lakkom, na azt nagyon imádtam sokáig :]

      Törlés
  5. Hű, micsoda dögös vörös! Nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, olyan klasszikus örök szín ez :]

      Törlés