2013. május 15., szerda

Lovely Classic Nr 25 - Fehér lakk

Sziasztok!

A soros Lovely lakk a Classic családból a 25-ös számú, fehér lakk.
Nem olyan hibajavító-fehér, inkább kicsit olyan "tejes".

Az első 3 képen két rétegben látható, fedőlakk nélkül.

Természetes fényben:

Napfényben:

Vakuval:

Ezután szivacsos technikával a Pease ezüst, az essence Vampire's Love - The Dawn Is Broken és a Lovely - Glam Style Nr 8-as lakkal díszítettem, ezután jött rá egy réteg btgn fedőlakk.

Természetes fényben:

Napfényben:

Vakuval:

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a fehér lakkokat? Hogyan dobjátok/dobnátok fel a fehér lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. Szép a fedése, jobb, mint a piacon most található fehérek, de nem übereli a Maybelline Coorama French White-ot...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is van ennél fehérebb lakkom, de kifejezetten tetszik, hogy nem olyan hibajavítós :]

      Törlés
  2. Nem tudom eldönteni, hogy elég jó e nekem ez a lakk.. :/ a vakus képeken elég jó a fedése, de az elsőn még nem vagyok vele teljes mértékben megelégedve. Milyen gyorsan szárad? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nagyon látszik át élőben sem a körömvég, meg elég vékonyan kentem fel azért, és bár hamar szárad, 3. réteget nem is akartam a díszítés miatt sem. :]

      Törlés
  3. hmm.. szerintem nekem van még a Moyra fehéréből, de ha nem, akkor megveszem. :)

    VálaszTörlés
  4. Csini lett az átmenet. = Én csak ritkán használom alapnak a fehér lakkot. Inkább díszíteni szoktam vele. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár eleinte nagyon nem voltam vele megelégedve :(

      Törlés