2013. május 21., kedd

Csirkemelles pizzás batyu

Sziasztok!

Már jó régen volt recept a blogon, így éppen ideje volt. Mostanában nem is nagyon főztem/sütöttem annyit, de vasárnap végre volt időm is és kedvem is hozz.

Hozzávalók a tésztához:
- 310 ml víz
- 560 g liszt
- 1 ek cukor
- 3 kk só
- 2 ek olaj
- 25 g/1 cs élesztő

A tésztarecept igazából nagyon egyszerű, én szárított élesztőt használtam, így csak beletettem a tálba minden hozzávalót és sima, rugalmas tésztát csináltam belőle. Ezután letakarva állni hagytam egy órán át.

Eközben apróra vágtam a csirkemellet és olajon megpirítottam, az egy óra elteltével kilisztezett gyúrótáblán kinyújtottam a tésztát kb. fél cm vastagságúra, és kb 8×8 cm-es négyzeteket vágtam. Ketchupot és pizzakrémet tettem a négyzetekre, majd a csirkemellből is egy keveset, ezután a négy sarkát összefogtam. Amikor minddel végeztem, sütőpapírral bélelt tepsibe tettem, előmelegített sütőben 180 fokon 25 percig sütöttem.

És a végeredmény:

Nagyon finom lett, tegnap elfogyott az utolsó is, szerintem fogok még ilyet csinálni, mert az egész családnak ízlett, és nem is túl időigényes, illetve a tölteléken lehet variálni.

Ti szoktatok hasonló sós sütiket csinálni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

22 megjegyzés:

  1. Awwwww kérek szépen!! *.*

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Úgy tudtam, hogy ezt fogod írni :D

      Törlés
    2. és még vissza is néztem nyálcsorgatni:D pedig még a virslis cuclit sem próbáltam ki. afenébe, megenném:D

      Törlés
    3. Széép :D
      Ha jössz utcazenére, majd összefutunk és csinálok és adok :D

      Törlés
  3. Nagyon jól néz ki és még elkészíteni is egyszerű! Tuti kipróbálom! :)

    VálaszTörlés
  4. Uh. Imádom a csirkemellet. Hammm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, vagyis konkrétan szinte csak azt eszem meg.. :D

      Törlés
  5. Hú ,megéheztem :P :D Jó kis recept ,biztos ki fogom majd próbálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg egyszerű, és hamar meg is van :]

      Törlés
  6. nem eszek csirkemellet, de ez nagyon fincsin néz ki. :)
    imádom az ilyen pizzás dolgokat. egy ideig a pizzás kiflire voltam nagyon rá kattanva. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bármit lehet tenni bele, sonkát, gombát, zöldséget, sajtot, szóval lehet újítani :P

      Törlés
  7. Namost összefutott a nyál a számban így majdnem este 11-kor :D

    VálaszTörlés
  8. Uhh, ez nagyon jól néz ki, sztem ki fogom próbálni! :))

    VálaszTörlés