2013. május 6., hétfő

Color Club - Worth the Risque - TESZT

Sziasztok!

Bár már jó ideje megvan ez a lakk, most végre eljutottam idáig, hogy írjak is róla. :]

ITT egyébként láthattátok már felkenve.



Csomagolás: Olyan, mint a többi CC lakknak, szögletes üveg, lekerekített kupakkal, semmi csicsa, csak a logo és a feliratok.


Az alján található egy matrica, rajta az információkkal.


Még mindig imádom a kupakon ezt a kis mintát. :]


Nyak: Az ecsethez képest elsőre azt hittem, túl tág, de szerencsére nem így lett, teljesen rendben van.


Ecset: Hagyományos, vékony ecset, nem lekerekített, de szerintem nagyon könnyű vele dolgozni, nem túl kemény és nem is túl puha.

Tartalom: 15 ml

Szín, pigmentáltság: Visszafogott szürkés szín, holografikus, bár nem annyira, mint az Nfu Oh 61-es lakk. 2 rétegben jól fed, de azért a fedőlakkal jobban kijön a holo-hatás.

Állag: Olyan tipikus "holo lakk-állaga" van, mindig ez a "túl híg, de túl sűrű" érzés kap el, ha holo lakkot használok, bár ez sokkal szebben terül a fent említettnél és hamar meg is szárad szerencsére.

Tartósság: 4 napot ki szokott bírni, persze fedőlakkal, a Love em Leave em lakkhoz hasonlóan.

Ár: 990 Ft

Beszerezhetőség: Nekem INNEN van, bár személyesen lett elhozva a budapesti boltból, postán is meg lehet rendelni. (Csak az elég húzós 1-1 db lakknál..)

Nagyon megszerettem ezt a lakkot, és szerintem ár-érték arányban teljesen megéri, mindenképpen szeretnék majd még CC lakkokat, bár most nem is tudnám nagyon kihasználni őket, így ez későbbre marad azt hiszem.

Nektek hogy tetszik? Van Color Club lakkotok? Ha igen, meg vagytok elégedve vele?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

14 megjegyzés:

  1. 2 cc lakkom van, mindegyiket szeretem, bár a rózsaszínnel először nagyon bénáztam, tiszta csík lett, de már rájöttem, hogy használjam. nemrég kaptam még egy cc lakkot, tesómtól, így már 3 van :D

    VálaszTörlés
  2. Ó de kis szépséges, kifejezetten tetszik ez a lakk!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig szerencsére mindenkinek tetszett :]

      Törlés
  3. Nagy a szerelem a márkával <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem meglepő, csak azt sajnálom, hogy csomó kollekciójuk nincs nálunk :(

      Törlés
    2. igen.. Magyarország sok mindenből kimarad. .:(

      Törlés
    3. De annyira nem is értem ezt egyébként, hogy ha már maga a márka kapható, bizonyos kollekciók mért nem :(

      Törlés