2013. május 28., kedd

Balea Mangós-Aloe Verás hajápolási termékek - TESZT

Sziasztok!

Már jó ideje lógok ezzel a teszttel Nektek, bár bevallom, hajápolási termékeknél jobban szeretem, ha bőven van időm kiismerni.

Első körben a sampont és a balzsamot vettem meg.






Csomagolás: Fehér műanyag flakonban van a sampon, az elején a megnevezéssel és mangó-aloe vera mintával. A hátulján leírással, a matrica külső oldalán egy deka magyar szó nincs, de a matrica túloldalán sem sok az információ, csak hogy száraz, igénybevett hajra való és nem tartalmaz szilikont.


A kupak pattintós, elég jól zár, de nem nehéz kinyitni, és rajta a lyuk is jó, mert nem ömlik a sampon, de nem is kell nagyon erőlködni, hogy jöjjön belőle valami.


Állag: Zselés, szinte teljesen átlátszó, kissé tömör, ezért én kis vízzel fel szoktam hígítani, úgy könnyebben tudom használni.

Illat: Az illata valami isteni finom, mangós, de némi kókuszos mellékillata is van, nagyon szeretem, még másnap is érezni szoktam.






Ugyanezek igazak a balzsamra is, azzal a kivétellel, hogy az állaga inkább krémszerű, könnyen eloszlatható.

Egyikből sem kell túl sok.

Áruk: A sampon is és a balzsam is 300 ml-t tartalmaz, és 350 Ft körüli áron vannak, ami az Alterrához képest szerintem elég jó ár.

Beszerezhetőség: DM

És akkor a lényeg, a hatás: Részemről nem csak árban, de hatásban is simán verik az Alterra samponokat és balzsamokat. Ahhoz képest, hogy száraz, töredezett hajra való, egyáltalán nem zsírosít, a torna miatt általában heti 2× meg kell mossam a hajam, de egyébként kibírná akár egy hétig is szerintem. A hossza sokkal puhább, de a tövét sem zsírosítja. Nem mondom, hogy abszolút nem törik a hajvégem, de közel sem annyira, mint előtte. A balzsamnak köszönhetően pedig nagyon könnyű kifésülni a hajat.

Ezen kívül megvettem a szintén mangós-aloe verás hajpakolást is.



Erről csak néhány mondatot ejtenék, 25 ml-es kiszerelés, 200 Ft, az illata egyezik a samponéval és balzsaméval, az állaga viszonylag sűrű, törölközőszáraz hajra kell kenni, 5 percet ír, de én olyan 8-10 percig rajta szoktam hagyni a hajamon, 3-4 hetente szoktam használni. Rövidebb hajra 2 alkalommal is elegendő lehet, az én hajamra csak egy alkalomra elég. A használata után sokáig puha, selymes a hajam, és bár heti szinten nem használnám, pár hetente nagyon jót tesz a hajamnak.

Ti használjátok/ használtátok már ezt a termékcsaládot?
Ha igen, mi a véleményetek róla? Ha nem, ki akarjátok próbálni?


Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

25 megjegyzés:

  1. Hm, ez jól hangzik, nekem a barackos volt meg, de az sajnos már nincs, ennek viszont valahogy fura az illata. Mindenesetre megszagolom majd később is, mert nálam hangulatfüggő, hogy milyen illat tetszik és milyen nem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez mindig minden körülmények között fincsi illat :P

      Törlés
  2. Hmm, jó ezt olvasni. Már sokszor kinéztem magamnak a polcokon és az illata mennyei, de valamiért sosem vettem meg. A véleményed alapján lehet teszek egy próbát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy próbát mindenképp megér szerintem :]

      Törlés
  3. Én a dúsító változatát vettem meg, asszem cseresznyevirág vagy valami ilyesmi volt. Szörnyű, 3x próbálkoztam vele de végül tusfürdő lett belőle így sikerült másfél hét alatt elhasználni.
    Olyan "sprűd, nehezen kezelhető lett tőle a hajam, már első használat után. Bár én csak a sampont vettem meg, lehet kellett volna a balzsam is, azt talán kompenzált volna...
    Az illata annak is fincsi volt, innen jött az ötlet hogy akkor jó lesz ez tusfürdőnek:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is néztem az összeset, leginkább az illatra akartam hagyatkozni, már sokszor nem hiszek ebben az "ilyen/olyan hajra" feliratokban.
      Semmilyen balzsamot nem használtál hozzá? :S

      Törlés
    2. Első próbálkozásnál nem használtam balzsamot, direkt.
      Továbbiakban a Kallos placentás pakolását, de akkor sem volt olyan puha és selymes amilyen szokott...

      Törlés
    3. És ha a saját balzsamját használnád?

      Törlés
  4. Én most ezek közül az áfonyás sampont néztem ki, de még nem volt a polcon, amikor új sampont kellett vennem (ezért a professional koffeines Balea jött velem). Aztán nem is olvastam túl sok jót róluk, azaz elég szélsőségesek a vélemények. De lehet bátrabbnak kéne lennem és kipróbálnom, végül is ilyen áron nem sokat veszíthetek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Koffeines is szilikonmentes amúgy? Néztem múltkor, de el is felejtettem már.

      Törlés
    2. Igen igen, én is csak olyat használok :3

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Igen, itt írtam is: "de a matrica túloldalán sem sok az információ, csak hogy száraz, igénybevett hajra való és nem tartalmaz szilikont."

      Törlés
  6. jaj bocsànat :D ezt nem is figyeltem.
    nekem itt nagyon meg van kotve a kezem,az olaszok nem birjàk a szilikonmentes cuccokat.sajnos...:((((( ebbol kb 4 liter kène nekem basszus.betarcsizni elore.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond :]
      De furi, azt hittem, ez már ilyen teljesen "elfogadott" dolog :O

      Törlés
  7. Ez volt az első Balea samponom és balzsamom, imádtam. Most másikat vettem, de biztos vissza fogok térni ehhez. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fúú elfelejtettem visszanézni ide. :S
      Szóval a fekete áfonyásat, eddig nagyon bejön minden szemszögből. :)

      Törlés
    2. Semmi gond :]
      Na, remélem, hosszú távon is tetszik majd :]

      Törlés
  8. sosem volt még Balea samponom, lehet ki kéne próbálni :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem a sampon van meg ebből a termékcsaládból illetve van egy külön balzsamot is vettem pumpás kiszerelésű az is mangós és aloe verás.
    Ez a pumpás balzsam kicsit drágább én tavaly nyáron vettem akkor volt ilyen 500 Ft körül.
    Megéri rá beruházni,mert nekem pl. most fog elfogyni és tavaly nyár elején vettem. :)
    A samponnal és a balzsammal is tökéletesen elégedett vagyok. :)
    Nagyon jó,hogy hidratáló hatása is van a samponnak bár ezt talán abban nyilvánul +,hogy sokáig puha,selymes lesz tőle a haj és könnyebben fésülhető.
    Most fogyott el egy másik Balea samponom az cseresznyevirágos volt dúsító hatással azzal nagyon elégedett voltam bevált,hosszabb távon.
    Erről a mangósról viszont még nem tudom,hogy beválik-e hosszabb távon is,mert most kezdtem el használni.
    Az az igazság ,hogy a fejbőröm egy idő megszokja a samponokat és pl. citromos,narancsos,grapefruitos termékeket nem is használhatok,mert érzékeny lesz tőlük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pumpás viszont sajna nem szilikonmentes, én is megvettem, de itthon észrevettem, másnap visszavittem, és szerencsére kicserélték.

      Törlés
    2. Látod ezt nem is figyeltem pedig szoktam.
      Mindig a termék leírását nézem és,ha az alapján megfelel nekem akkor veszem meg.
      Ez azért szimpatikus,mert hajápoló tej és gondoltam rosszat biztos nem tesz a hajammal- így is lett. :)

      Törlés
    3. Én már ragaszkodom hozzá, hogy ne kerüljön szilikonos cucc a hajamra, nagy ritkán ha be van rakva vagy vasalóval hullámosítva, akkor hajlakk, de csak ennyi :]

      Törlés